۰ نفر

سامانه بلیت فروشی بازی ایران و عراق باز شد اما؛

بلیتی وجود ندارد! + فیلم

۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۲۵
کد خبر: 604435
بلیتی وجود ندارد! + فیلم

از بامداد امروز سامانه بلیت فروشی دیدار ایران و عراق شروع به کار کرده اما درواقع کار نمی‌کند!

اقتصاد آنلاین- امیر جهانی؛ روز گذشته و در فاصله ۲۴ ساعت تا آغاز بازی ایران و عراق در راه مقدماتی جام جهانی، تازه به صورت رسمی تایید شد که این دیدار با حضور تعداد محدودی از تماشاگران برگزار می‌شود. البته سخنگوی فدراسیون از چگونگی ساز و‌ کار فروش بلیت نگفت و تنها اشاره کرد که در این باره «اطلاع رسانی می‌شود»! 

تا اینکه بامداد امروز سایت footballeticket.ir برای خرید بلیت این دیدار در دسترس علاقه مندان قرار گرفت. البته از همان ابتدا، این سایت مدام از دسترس خارج می‌شد و امکان خرید از آن فراهم نبود. تا اینکه چندساعت بعد، اعلام شد که مشکل سایت برطرف شده و‌ مردم می‌توانند با مراجعه به سایت فوق، اقدام به خرید بلیت کنند.

اما واقعیت ماجرا این است که امکان خرید بلیت وجود ندارد و‌ پیگیری خبرنگار اقتصاد آنلاین نشان می‌دهد اصلا نمی‌شود سفارش خرید انجام داد! درواقع در اکثریت جایگاه‌ها، ظرفیت خالی وجود ندارد و تنها امکان خرید از قسمت ضلع غربی وجود دارد اما خب وقتی وارد قسمت خرید می‌شوید، پیغام ارور ثبت می‌شود!

مشاهده خبرنگار افصتاد آنلاین از ورزشگاه آزادی

‌های ما نشان می‌دهد در فاصله کمتر از سه ساعت مانده به آغاز بازی، برخی از تماشاگران درحال ورود به استادیوم هستند اما مشخص نیست چگونه فرایند تهیه بلیت را طی کرده‌اند چرا که در سایت اصلا امکان خرید بلیت برای بانوان هم وجود ندارد.

فرضیه‌ای که در راهروهای فدراسیون شنیده می‌شود، این است که افراد«منتخب» توانسته اند به عنوان تماشاگر در این بازی حاضر باشند تا جشن صعود احتمالی تیم ملی را از نزدیک ببینند. حال باید دید واکنش فدراسیون فوتبال به این ماجرا چیست.