۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

بازی ایران و عراق؛ با یا بدون تماشاگر؟

۶ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۳۴
کد خبر: 604030
بازی ایران و عراق؛ با یا بدون تماشاگر؟

وضعیت حضور تماشاگران در بازی ایران و عراق هنوز مشخص نیست.

اقتصاد آنلاین- امیر جهانی؛ از هفته‌های گذشته مدام گمانه زنی‌های زیادی در خصوص حضور تماشاگران در بازی ایران و عراق در راه مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ به گوش می‌رسید. ابتدا فدراسیون فوتبال اعلام‌ کرد این بازی با حضور ۸ هزار تماشاگر مرد و ۲ هزار تماشاگر زن با رعایت‌ پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود. 

سپس وزارت ورزش این موضوع را قطعی ندانست و منوط به تصمیم گیری‌های بیشتر دانست. در این بازی از فدراسیون خبر رسید که تلاش‌های زیادی برای حضور تماشاگران انجام می‌شود اما شاید این تعداد کمتر از اعلام اولیه باشد.

بعد از آن نوبت به قرارگاه مبارزه با کرونا رسید که اعلام‌کند احتمال اینکه این بازی بدون حضور تماشاگر باشد، بیشتر از شانس حضور تماشاگران است. تا جایی که گویا ستاد مقابله با ویروس کرونا تا بدین لحظه با حضور تماشاگران در دیدار تیم ملی ایران مقابل عراق و امارات در مقدماتی جام جهانی مخالفت کرده است.

از طرفی دقایقی پیش خبر رسید که با مجوز دولت، بازی پنجشنبه شب با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد و بنابر پیش‌نویس‌های قبلی ۲ هزار تماشاگر، ۸ هزار تماشاگر مرد و هزار تماشاگر عراقی از این مسابقه بازدید خواهند کرد. این در حالی است که ستاد مبارزه با کرونا در روز گذشته با انتشار اطلاعیه‌ای از عدم قطعیت برگزاری این مسابقه با تماشاگر خبر داده بود.

حال باید دید این کشمکش‌ها به چه ترتیبی پایان می‌یابد و آیا پس از مدت‌ها، ورزشگاه آزادی شاهد حضور تماشاگر خواهد بود یا اینکه همچنان باید از فوتبال بدون حضور تماشاگر استفاده کنیم.