۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

با پیشنهاد ۹میلیاردی برای تمدید / ریگی از فهرست فرهاد خارج شد

۱ شهریور ۱۴۰۰، ۹:۲۵
کد خبر: 555630
با پیشنهاد ۹میلیاردی برای تمدید / ریگی از فهرست فرهاد خارج شد

یکی از استراتژی‌های فرهاد مجیدی در نقل و انتقالات، گرفتن دست بالا در مذاکره با بازیکنان بود.

 به گزارش اقتصادآنلاین،  استقلال برخلاف روزهای بدی که در پایان فصل داشت و مشخص نبود برای دو هفته سرنوشت ساز مدنظر فرهاد چه برنامه‌هایی دارد، به یکباره موتور خودش را آتش کرد و با ائتلاف غیر منتظره فرهاد مجیدی و احمد مددی وارد کارزار نقل و انتقالات لیگ بیست و یکم شد. مهم‌ترین برنامه استقلال تمدید با بازیکنان مدنظر سرمربی تیم بود که این فرآیند در کنار جذب بازیکنان شروع شد.

نکته جالب اما در سبک قرارداد بستن جدید اصرار و پافشاری مدیران این تیم برای تن ندادن به قراردادهای آنچنانی همچون مدیران قبلی این تیم بود با وسواس فراوان جدیدها و قدیمی‌ها پای میز مذاکره نشستند.

 در جایی که خواسته بازیکنان اگر زیاد بود به راحتی فرهاد نفر جدید معرفی کرد و از اسم آن بازیکن گذشتند. یکی از این نفرات مسعود ریگی بود که با پایان قراردادش گویا باشگاه به دنبال تمدید با او بود ولی به توافق نرسید تا زبیر نیک نفس جذب شود. شنیده‌ها حاکی از آن است ریگی که در دو سال اخیر جزو بازیکنان ثابت آبی‌ها بوده، برای تمدید درخواست قرارداد ٩ میلیاردی از استقلال داشته که مورد قبول واقع نمی‌شود و باشگاه و فرهاد او را کنار می‌گذارند تا احتمالا شاهد پایان کارریگی با تیم فرهاد باشیم.