۰ نفر

وقتی دیوید بکام زشت شد! +عکس

۳ بهمن ۱۳۹۸، ۲۱:۱۱
کد خبر: 411993
وقتی دیوید بکام زشت شد! +عکس

سال ۱۹۹۸ بود که مجله معتبر فورفورتو دست به پیش‌بینی عجیبی زد؛ این مجله آن روزها عکس چهره‌های مطرح دنیای فوتبال را در کنار عکسی که قرار است سال ۲۰۲۰، شبیه به آن شوند منتشر کرد. یکی از آن عکس‌ها که سروصدای زیادی به پا کرد، تصویر دیوید بکام، بازیکن سابق تیم ملی انگلیس و باشگاه منچستریونایتد بود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فرارو، دیوید که آن سال‌ها به عنوان خوش‌تیپ‌ترین بازیکن انگلیسی نامش را سر زبان انداخته بود، اسپانسرهای زیادی داشت و به نظر می‌رسید در کار مد و استایل هم موفقیت زیادی به دست بیاورد.

بکام

با این حال فورفورتو در کنار آن عکس پیش‌بینی‌اش را هم اینطور منتشر کرد که سال ۲۰۲۰ دیوید احتمالا دارد در یکی از باشگاه‌های گمنامی که سر الکس فرگوسن دستی بر آن دارد، فعالیت می‌کند. همچنین او ثروتش را از دست می‌دهد و ورشکسته می‌شود.

حالا اما تمامی آن پیش‌بینی‌ها برعکس شده؛ برخلاف تصویر تداعی‌شده برای دیوید در سال ۲۰۲۰، او نه‌تنها زشت نشده، بلکه همچنان از سوی مجلات مد و استایل در سراسر دنیا به عنوان یکی از چهره‌های جذاب سال معرفی می‌شود.

بکام

دیگر پیش‌بینی‌ای که درباره دیوید غلط از آب درآمده، مربوط به باشگاه کنونی‌اش است؛ او نه‌تنها کاری با سر الکس فرگوسن ندارد، بلکه حالا برای خودش باشگاهی در آمریکا خریده و قرار است با نام اینترمیامی کارش را در رقابت‌های این فصل MLS شروع کند.

بکام

سومین مورد اشتباه درباره دیوید هم ورشکستی‌اش است؛ همین چندی پیش بود که روزنامه سان‌ انگلیس خبر داد مجموع دارایی او و ویکتوریا، همسرش، از ۴۰۰ میلیون پوند عبور کرده است!