۰ نفر

تست بینایی؛ رنگ کدام سیب متفاوت است؟ در ۵ ثانیه جواب دهید

۱۹ دی ۱۴۰۱، ۲۳:۴۹
کد خبر: 694119
تست بینایی؛ رنگ کدام سیب متفاوت است؟ در ۵ ثانیه جواب دهید

خطای دید و تست بینایی ذهن ما را به چالش می کشند. خطای بینایی ناشی از توهم نوری شگفت انگیز و جالبی است که جنبه های مختلف شخصیت شما را آشکار می کند. تست بینایی، سطح تمرکز، دقت، مهارت مشاهده و توجه شما به جزئیات را نشان میدهد. تست بینایی و پیدا کردن خطای دید در معماهای تصویری و نقاشی ها همیشه سرگرم کننده است.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ خطای دید و تست بینایی ذهن ما را به چالش می کشند. خطای بینایی ناشی از توهم نوری شگفت انگیز و جالبی است که جنبه های مختلف شخصیت شما را آشکار می کند. تست بینایی، سطح تمرکز، دقت، مهارت مشاهده و توجه شما به جزئیات را نشان میدهد. تست بینایی و پیدا کردن خطای دید در معماهای تصویری و نقاشی ها همیشه سرگرم کننده است.

کور رنگی چیست؟

کور رنگی همانطور که از نامش پیداست مشکل در دیدن رنگ هاست. کور رنگی یک بیماری ارثی وابسته به کروموزوم X مغلوب است که در مردان بیشتر دیده شده و تقریباً همیشه از مادر به پسر به ارث می‌رسد.

 برخلاف تصور عمومی، افراد دارای کور رنگی به ندرت خاکستری می بینند! کور رنگی همانطور که از نامش پیداست مشکل در دیدن رنگ هاست. تصور کنید در انتخاب میوه های رسیده، انتخاب رنگ لباس و یا رنگ چراغ راهنمایی به مشکل بخورید. اینها تنها برخی از مشکلات افراد دارای کور رنگی است.

کور رنگی  یک بیماری اختلال ارثی است که در آن فرد قادر به تشخیص یک یا برخی رنگها نمی‌باشد. سلول‌های مخروطی چشم افراد کوررنگ فاقد رنگ‌دانه‌هایی هستند که موجب دیدن رنگ‌ها می‌شوند. به همین دلیل این افراد برخی رنگ‌ها را به شکل طیفی از رنگ‌های خاکستری و سیاه می‌بینند.

بسیاری از کسانی که دارای کور رنگی هستند از مشکل خود آگاهی ندارند. چون یاد گرفته اند که رنگ ها را از روی درخشانی و روشنی خاص هر یک نامگذاری کنند.

تست کور رنگی / تست بینایی

به تصویر زیر نگاه کنید و بگویید؛ کدام سیب نسبت بقیه رنگ متفاوتی دارد؟

تست کور رنگی سیب

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

اگر میخواهید در چالش های بیشتری شرکت کنید این صفحه را ببینید

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

اگر چشمان تیزبینی داشته باشید تا حالا آن را پیدا کرده اید. اگر نه، پاسخ را در اینجا ببینید

برای ما بنویسید که آیا توانستید بدون کمک گرفتن از پاسخ خودتان تست امروز را حل کنید؟ پیدا کردن پاسخ چند ثانیه زمان برد