۰ نفر

مدیر مجتمع نفلین خبر داد؛

رشد ۱۳۰درصدی تولید مجتمع نفلین سینیت کلیبر در دی ماه

۵ بهمن ۱۳۹۸، ۱۴:۱۹
کد خبر: 412270
رشد ۱۳۰درصدی تولید مجتمع نفلین سینیت کلیبر در دی ماه

شرکت راهبر از زمان حضور و تحویل مجتمع نفلین سینیت کلیبر بطور متوسط تولید ماهیانه ۵۲۲ تن بوده که این میزان در ماه گذشته به ۱۲۰۰ تن رسید که این امر حاکی از رشد ۱۳۰ درصدی تولید کنسانتره درجه یک می باشد.

به گزارش اقتصادآنلاین، علیرضا خوش مقام؛ مدیر مجتمع نفلین سینیت کلیبر با بیان این مطلب گفت: متوسط تولید ماهیانه شرکت راهبر از زمان حضور و تحویل مجتمع، بطور متوسط ماهیانه ۵۲۲ تن بوده که با جذب نفرات مورد نیاز و ۳ شیفته نمودن خط تولید، این میزان در ماه گذشته به ۱۲۰۰ تن رسید که این امر حاکی از رشد ۱۳۰ درصدی تولید کنسانتره درجه یک می باشد.
خوش مقام کیفیت و دانه بندی مناسب محصول تولیدی فعلی را از ویژگی های مهم آن نسبت به تولیدات سنوات قبل برشمرد.
وی در ادامه افزود: بدنبال اصلاح خط تولید فعلی و همچنین تولید محصولی باکیفیت، در کلاس جهانی جهت حضور در بازارهای هدف هستیم، لذا برای تحقق این موضوع تیم فنی و کارشناسی شرکت راهبر در محل مجتمع جهت انجام مطالعات و تحقیقات حضور دارند و امیدواریم روند برنامه مطابق با پیش بینی های انجام شده صورت گیرد.
گفتنی است مجتمع نفلین سینیت کلیبر، اولین و تنها کارخانه واحد فرآوری نفلین سینیت در خاورمیانه می باشد که در استان آذربایجان شرقی، شهرستان کلیبر واقع شده است و کنسانتره تولیدی این مجتمع بعنوان ماده برتر صنایع کاشی، سرامیک، چینی، شیشه و … شناخته می شود.