۰ نفر

زیبا سازی پوست با ماسک جلبک دریایی

۳۰ بهمن ۱۴۰۰، ۲۱:۲۲
کد خبر: 612558
زیبا سازی پوست با ماسک جلبک دریایی

حتما شنیده اید که برای زیبایی ، جوانی ، شفافیت و درخشان شدن پوست ماسک جلبک دریایی بسیار توصیه می شود . قبل از استفاده از این ماسک گیاهی روش آماده کردن آن را بیاموزید.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از نمناک؛ با استفاده از ماسک صورت جلبک دریایی پوست شما صاف و مرطوب می شود .استفاده از این ماسک که یک درمان خوبی برای جوانسازی و صاف و مرطوب کردن پوست صورت شما می باشد،در خانه خود می توانید آن را درست کنید.

در این مقاله ما قصد داریم تا شما را با روش ساخت این ماسک آشنا کنیم. برای اطلاعات بیشتر مطالب زیر را بخوانید.

مواد لازم برای تهیه ماسک جلبک دریایی:

یک قاشق غذاخوری جلبک دریایی خشک شده

    قهوه جوش

    کاسه کوچک

    یک یا دو قاشق غذاخوری آب گرم

    چنگال

    1 قاشق چایخوری ژل آلوئه ورا (اختیاری)

    1 قاشق چایخوری عسل (اختیاری)

طرز تهیه ماسک جلبک دریایی :

1-ورقه های جلبک دریایی خشک شده را با دست خود خورد کنید تا در قهوه جوش جا شوند.

2-جلبک دریایی را به پودر تبدیل کنید چرا که شما یک قاشق غذاخوری جلبک دریایی خشک شده نیاز دارید.

3-پودر جلبک دریایی را در کاسه کوچک خود بریزید و یک قاشق غذاخوری آب گرم را اضافه کنید. این مخلوط را با چنگال هم بزنید و در آخر یک قاشق غذاخوری آب گرم باقیمانده را به مخلوط اضافه کنید.

4-یک قاشق چای خوری ژل آلوئه ورا و یک قاشق چای خوری عسل را به مخلوط اضافه کنید و سپس هم بزنید. ترکیب آلوئه ورا در جهت از بین بردن حساسیت های پوستی بسیار مهم است و عسل نیز به مرطوب کردن پوست کمک میکند.

5-ماسک جلبک دریایی خود را روی پوست خود به مدت 20 دقیقه قرار دهید و سپس با آب آشامیدنی آن را بشویید. از این ماسک دوبار در هفته جهت زیبایی پوست خود و صاف شدن آن استفاده کنید.

توجه:روغن جوزوبا دارای خواص ضد میکروبی است، در حالی که عطر و طعم روغن بادام شیرین تا حدودی می تواند بوی قوی جلبک دریایی را پنهان کند که می توانید از این روغن ها یکی را در مرحله 4 اعمال کنید.

توجه:جلبک دریایی در فروشگاه های  مواد غذایی بهداشتی در دسترس عموم مباشد.