۰ نفر

ضرورت افزایش بهره وری در بیمارستان ها

۳ بهمن ۱۴۰۰، ۲۱:۴۲
کد خبر: 603135
ضرورت افزایش بهره وری در بیمارستان ها

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، بر ضرورت افزایش بهره وری و مدیریت منابع در بیمارستان های دانشگاه تاکید کرد و گفت: باید کمیته های بهره وری در محیط بیمارستان فعال تر شوند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، علیرضا زالی در جلسه‌ای با رؤسای بیمارستان‌ها و مراکز تابعه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با بیان اینکه قبول مسئولیت و سکان داری بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کاری سخت و پیچیده است، اظهار کرد: رؤسای بیمارستان‌ها ترسیم‌گر برنامه راهبردی مراکز درمانی بهداشتی هستند.

وی تاکید کرد: بدیهی‌ترین کارکرد افزایش فعالیت‌های کمیته‌های بهره وری، ارتقای کیفیت ارائه خدمات بیمارستانی به مردم خواهد بود.

زالی در ادامه اشتراک گذاری تجارب رؤسای بیمارستان‌ها را در قالب برنامه مدیریت دانش خواستار شد و از اجرای برنامه سند تحول دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خبر داد و گفت: این برنامه در قالب کاری بیش از دوماه و نیم با حضور فعال ۳۵۰ کارشناس در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اجرا شده است.

وی افزود: برنامه تحول دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به عنوان برنامه‌ای اثربخش نباید در آرشیو بماند، این برنامه باید به عنوان برنامه عملیاتی در دانشگاه اجرا شود.

زالی خاطرنشان کرد: برنامه تحول دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی باید به عنوان گفتمانی جاری و اجرایی در دانشگاه در دستور کار باشد.