۰ نفر

کارمندانی که واکسن نزدند بخوانند!

۱ آبان ۱۴۰۰، ۱۵:۳۱
کد خبر: 574140
کارمندانی که واکسن نزدند بخوانند!

استاندار مرکزی گفت: با توجه به عدم تمایل برخی کارمندان به تزریق واکسن، کارمندانی که واکسن نزنند، باید سه روز یکبار تست PCR خود را ارائه کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا؛ سید علی آقازاده اول آبانماه ۱۴۰۰ در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان مرکزی اظهار کرد: در بحث واکسیناسیون، جزو سه استان برتر کشور هستیم و حدود ۸۲ درصد از جمعیت بالای ۱۲ سال دوز اول و ۴۷ درصد دو دوز را دریافت کرده اند.

وی افزود: همچنان تعداد معدودی تمایلی به تزریق واکسن ندارند، این امر تصمیم شخصی است، اما اجازه حضور در اماکن عمومی را ندارند و باید تهمیدات لازم را در این راستا اتخاذ کرد. همه باید تابع مصوبات ستاد ملی و استانی باشیم به همین دلیل مکاتبات با ادارات صورت گرفته که برخی پاسخ نداده اند و اگر پاسخ ندهند اسامی آنها اعلام و مشمول برخورد قاطع خواهند شد.

آقازاده تاکید کرد: در این زمینه هیچ مماشاتی وجود ندارد چراکه استان در شاخص ابتلا و سرپایی در ۹ شهرستان روند افزایشی داشته، شهرستان زرندیه دیروز در وضعیت قرمز قرار گرفت و اگر مراقبت نکنیم سایر شهرستان ها نیز در وضعیت قرمز قرار می گیرند و اگر این شرایط رقم بخورد ناچار به اعمال محدودیت و تعطیلی هستیم.

وی با بیان اینکه کادر درمان مجددا درگیر خواهند شد و خستگی مفرط مجددا تشدید می شود و در آستانه بازگشایی مدارس و دانشگاه ها همه باید مراقبت لازم را داشته باشد تا پیک ششم تحت کنترل درآید، افزود: تعدادی از کارمندان برخی از دستگاه های اجرایی تمایلی به تزریق واکسن ندارند که یا باید مانع حضور آنها شد یا هر سه روز یکبار باید تست دهند و از مدیران کل خواستارم که دقت ویژه ای در این راستا داشته باشند و باید تمرکز لازم بر این تعداد کارمندان گذاشته شود و برخورد اداری قاطع صورت گیرد.