۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌ دهد؛

جایگزینی نرم کننده لباس با سرکه‌

۲۲ مهر ۱۴۰۰، ۶:۰۰
کد خبر: 571264
جایگزینی نرم کننده لباس با سرکه‌

مزیت های سرکه برای شستن لباس را در این مقاله دنبال کنید.

سرکه این 6 مزیت را برای لباس شویی شما دارد :

به گزارش اقتصادآنلاین ؛ مسلماً سرکه بوی خوبی نمی دهد و نرم کننده پارچه نیز برای همگان مشخص است. بنابراین چرا باید نرم کننده پارچه ای معطر و دوست داشتنی را با یک سرکه جایگزین کنید؟ ما شش دلیل را در یک لیست قرار داده ایم.

1. ارزان تر

یک بطری سرکه طبیعی هزینه کمی دارد. ما نمی توانیم در مورد نرم کننده پارچه این را بگوییم. بنابراین یک جایگزین بسیار ارزان تر است که به همان خوبی کار می کند. سرکه لباس های شما را به همان اندازه نرم می کند.

شستن لباس

2. بدون تحریک

در حالی که بقایای نرم کننده پارچه در لباس های شما گاهی اوقات می تواند منجر به سوزش شود، احتمال اینکه سرکه باعث خارش شود بسیار کم تر است. اگر پوست حساس یا لباس زبر دارید سرکه می تواند یک راه حل باشد.

3. رسوب زدایی از ماشین لباسشویی

سرکه  چند کاره واقعی است. در حالی که لباس های شما را زیبا و نرم می کند  همچنین می تواند رسوب آهک را در ماشین لباس شویی شما کاهش دهد. این باعث طول عمر بیشتر ماشین لباس شویی شما می شود و بوی بد را از بین می برد.

4. استاتیک کمتر

به خصوص در فصل زمستان لباس های ما می توانند حالت سست پیدا کنند و موهای ما را خراب کنند. اگر از سرکه در لباس شویی خود استفاده می کنید این امر از بین می رود  زیرا اسیدیته آن با استاتیک لباس شما مبارزه می کند.

5. حفظ رنگ

سرکه فقط لباس های شما را نرم تر نمی کند؛ همچنین به حفظ رنگ لباس های شما کمک می کند. مطمعن هستید پیراهن مورد علاقه شما بعد از چند بار شستشو خراب نمی شود! سرکه نه تنها به لباس های شسته شده رنگی کمک می کند بلکه از لباس های سیاه نیز محافظت می کند.

6. کمتر آسیب رسان است

نام سرکه طبیعی بیانگر همه چیز می باشد: طبیعی است. بنابراین هنگام وارد شدن به آب نسبت به نرم کننده پارچه آلودگی کمتری دارد. این عامل اغلب شیمیایی تر است و بنابراین کمتر با محیط  زیست دوست است.

همانطور که قبلاً گفتیم، بوی سرکه ممکن است جالب نباشد. نگران نباشید پس از خشک شدن لباس های شما بوی تند سرکه به سرعت از بین می رود.  از سرکه زیاد استفاده نکنید اگر آب سخت دارید، حدود یک فنجان سرکه استفاده کنید در مناطقی که از آب کمتر سخت استفاده می شود یک قاشق غذاخوری کوچک کافی است.