۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌ دهد؛

چرا باید ظروف شیشه ای خود را با برنج و سرکه بشویید

۲۲ مهر ۱۴۰۰، ۴:۳۰
کد خبر: 571260
چرا باید ظروف شیشه ای خود را با برنج و سرکه بشویید

شیشه ها، گلدان ها، ظروف شیشه ای، بطری های آب: چگونه می توان آن ها را کاملا شفاف نگه داشت؟ تمیز کردن اجسام شیشه ای به این آسانی نیست. آن ها را اغلب وقتی از ماشین ظرفشویی بیرون می اوریم پوشیده از لکه های آب هستند و اغلب دارای تراش هایی هستند که دسترسی به آن ها برای شستن بسیار سخت است .

به گزارش اقتصادآنلاین ؛ با این روش می توانید ظاهر آن ها را به خوبی شفاف ببینید.

آن چه شما نیاز دارید:

احتمالاً هر چیزی که مورد نیاز است را شما در آشپزخانه موجود دارید. تمیز کردن عمیق ظروف شیشه ای می تواند با مخلوط کردن آب با چند قطره صابون ظرفشویی، یک قاشق چای خوری سرکه و یک فنجان برنج نپخته انجام شود.

ظروف شیشه ای

کاری که قرار است انجام دهید:

برنج  صابون ظرفشویی و سرکه را در لیوان ، بطری یا هر ظرف شیشه ای مود نظر بریزید و آن را تا بالا از آب پر کنید. دست خود را روی دهانه ظرف شیشه ای بگذارید و یا اگر درب دارد درب بطری را بگذارید و خوب تکان دهید. برنج هرگونه کثیفی را از ظرف پاک می کند در صورت لزوم تکرار کنید. ظرف را بشویید و بگذارید خشک شود.

چرا این روش کار می کند؟

برنج به اندازه ای کوچک است که می تواند وارد تمام گوشه ها و تراش ها ی ظروف شیشه ای شود، اما به اندازه کافی بزرگ است که گیر نکند همچنین برای تمیز کردن ظروف شیشه ای بدون آسیب رساندن به مواد خوب است اگر شیشه واقعاً در وضعیت بدی است بگذارید قبل از این که ترفند برنج را آزمایش کنید یک شب با سرکه داخل آن بماند.