۰ نفر

حضور میرکاظمی در کمیسیون برنامه و بودجه

۱۴ شهریور ۱۴۰۰، ۲۰:۲۶
کد خبر: 559598
حضور میرکاظمی در کمیسیون برنامه و بودجه

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از حضور رییس سازمان برنامه و بودجه در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا؛ محمدمهدی مفتح در توضیح جلسه امروز کمیسیون برنامه و بودجه گفت: این جلسه با حضور مسعود میرکاظمی رییس جدید سازمان برنامه و بودجه کشور جهت انجام معارفه، بحث و تبادل نظر در خصوص برنامه‌ها و اولویت‌های سازمان در سالجاری و بودجه سال آینده تشکیل شد. نمایندگان دغدغه‌ها و پیشنهادات خود در خصوص تدوین و ارائه برنامه پنجساله هفتم توسعه، بودجه سال جاری و نحوه هزینه‌کرد برای ماه‌های باقی مانده از سال، نیازهای مالی کشور، یکسان‌سازی نظام پرداخت، تامین مالی پروژه‌های نیمه تمام عمرانی، اصلاح ساختار بودجه و تعیین راهبردها، خط مشی و محدودیت‌ها برای تدوین بودجه سال بیان کردند.

وی ادامه داد: میرکاظمی برآوردی از درآمدها و هزینه‌ها، نحوه تامین هزینه های مورد نیاز برای اداره هرچه بهتر کشور، تشکیل کارگروه‌هایی برای بررسی مسایل مختلف کشور از جمله بودجه سال جاری و سال آینده، اصلاح ساختار بودجه بیان کرد. در مجموع جلسه خوبی بود و نمایندگان نسبت به مجموعه منابع درآمدی کشور و هزینه کردها و شیوه های مدیریتی جدید سازمان برنامه و بودجه اشراف خوبی پیدا کردند.

مفتح در پایان گفت که قرار شد جلسات مشترک این کمیسیون با مسئولان سازمان برنامه و بودجه برای تعامل و تبادل دیدگاه‌ها و پیشنهادات به منظور اداره هرچه بهتر کشور از لحاظ مدیریت منابع مالی و هزینه‌کردها با فاصله زمانی کمتر تشکیل شود.