۰ نفر

تذکر موسوی لارگانی در خصوص ادعای عبدالملکی

۳ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۵۳
کد خبر: 556367
تذکر موسوی لارگانی در خصوص ادعای عبدالملکی

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید دارد که بزرگ گویی و بزرگ نمایی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی انحراف است و باید جلوی آن را گرفت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خانه ملت، سیدناصر موسوی لارگانی در نشست علنی امروز( چهارشنبه 2 شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی با استناد به ماده 75 آیین نامه داخلی مجلس، گفت: بعد از عرایض بنده در مخالفت با وزیر پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، عبدالمکی چند جا فرمودند برای جایگاه وزارت تعاون در کشور بهتر از من وجود ندارد، اگر رای نیاورم و رای ندهید، وزیر بعدی را خودم انتخاب می کنم.

وی ادامه داد: می گویند چیزایی که به من نسبت داده شده کذب است، شما برای راستی آزمایی، تمام صحبت های ایشان را که ضبط شده احصاء کنید اگر مطلب بنده به حق نبود هر چه رییس مجلس بگوید می پذیرم.

محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در ماده 75 آیین نامه داخلی مجلس صراحت دارد که اگر در جلسه رسمی و در صحن علنی حین نطق مطلبی بیان شود می توانید از این ماده استفاده کنید و همان طور که شما گفتید صحبت های وزیر پیشنهادی در جلسه ای غیر از صحن علنی بوده است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس توضیح داد: این مسئله در  زمان نطق ایشان رخ داده و بعد از مخالفت بنده تاکید کرد که مطالبی که به ایشان نسبت داده شده کذب است و در رسانه ها با پول پاشی اعلام کرده که فلانی دروغ می گوید.

این نماینده مجلس بیان کرد: شما مباحث را بررسی کنید و اگر ایشان این مطالب را نگفته است هر چه شما بگویید می پذیرم. این بزرگنمایی و بزرگ گویی در واقع انحراف است و باید جلوی این انحراف گرفته شود.