۰ نفر

به گزارش سرویس خودروی اقتصادآنلاین؛

قیمت خودرو دوشنبه ۱۵ اسفند / پژو ۲۰۷ پانوراما ۱۱۰ میلیون ارزان شد

۱۵ اسفند ۱۴۰۱، ۷:۳۷
کد خبر: 704944
قیمت خودرو دوشنبه ۱۵ اسفند /  پژو ۲۰۷ پانوراما ۱۱۰ میلیون ارزان شد

نمودار قیمت خودرو امروز هم ریزشی بود.

به گزارش سرویس خودروی اقتصادآنلاین؛ روند کاهشی قیمت دلار از هفته گذشته آغاز شده است و نوسان‌های قیمت ارز بر بازارهای دیگر از جمله خودرو تاثیر گذاشته است. قیمت خودرو چندروزی است که وارد کانال ریزشی شده است با این حال کاهش قیمت‌ها به قدری نبوده است که افزایش هفته گذشته را جبران کند.

برای مثال ساینا S دنده ای‌ با کاهش ۱۰ میلیونی طی یک روز به ۳۷۵ میلیون رسیده است، با این حال اگر نمودار تغییرات قیمت این خودرو را بررسی کنیم، نشان می‌دهد که این خودرو هفته گذشته ۳۵ میلیون ارزان بوده است. پژو ۲۰۷ دستی پانوراما هم تنها در دو روز ۱۱۰ میلیون ارزان شده است اما هنوز نسبت به هفته گذشته ۵ میلیون گران شد.

با رشد نرخ دلار همواره مردم به سوی کالاهای سرمایه‌ای از جمله خودرو هجوم می‌آوردند تا ارزش سرمایه خود را حفظ کنند، بنابراین به نظر‌ می‌رسد تا زمان آرامش بازار ارز شاهد تعادل و ثبات قیمت خودرو نخواهیم بود.

در ادامه قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا و تغییرات آنها نسبت به روز گذشته را می‌خوانید؛

قیمت ایران خودرو

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ به ۵۹۰میلیون رسیده است و نسبت به روز گذشته ۱۵ میلیون ارزان شده است. با این حال ۲۰۶ نسبت به هفته گذشته ۷۰ میلیون گران شده است.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵  به ۶۲۵ میلیون رسید که طی روز گذشته ۵میلیون ارزان شده است. این خودرو هنوز نسبت به هفته  گذشته ۳۵میلیون گران است.

قیمت پژو ۲۰۷ دستی پانوراما ۷۳۰ میلیونی شد که به معنای کاهش ۶۰میلیونی نسبت به روزگذشته است. این خودرو طی دو روز گذشته ۱۱۰ میلیون ارزان شده است.
 
قیمت تارا دنده ای با کاهش ۱۰ میلیونی به ۷۸۰ میلیون تومان رسید. این خودرو هفته گذشته ۱۲۰میلیون ارزان تر بود.

قیمت دنا اتوماتیک توربو پلاس با کاهش ۵ میلیونی حوالی ۹۰۵ میلیون تومان رسیده است. این خودرو طی دو روز ۲۵ میلیون ارزان شده است. با این حال دنا نسبت به هفته گذشته ۸۵میلیون گران شده است.

قیمت رانا پانوراما پلاس به ۶۵۰ میلیون تومان رسید که به معنای کاهش ۱۰ میلیونی است. رانا هم طی یک هفته افزایش ۱۲۰میلیونی را به ثبت رسانده است.

قیمت سمند EF۷ حوالی ۵۶۰ میلیون تومان است که تغییر نکرده است. با این حال سمند طی یک هفته ۶۵ میلیون گران شده است.

قیمت سمند سورن پلاس بنزینی هم ۶۳۰ میلیونی شده است که نسبت به روز گذشته ثابت مانده است.

قیمت وانت آریسان هم به ۴۳۰ میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته ثابت مانده است.

قیمت سایپا

قیمت پراید ۱۵۱ پلاس به ۳۲۰ میلیون تومان رسید که به معنای افزایش ۵طی روز گذشته است.  این خودرو هفته گذشته ۴۵ میلیون ارزان تر بود.

قیمت پراید ۱۵۱ SE  با افزایش ۵ میلیونی به ۳۰۰ میلیون تومان رسیده است. اما طبق بررسی نمودار تغییر قیمت ها این خودرو هفته گذشته ۳۰ میلیون ارزان تر بود.

قیمت تیبا صندوق دار SX بنزینی ۳۵۵ میلیون است که به معنای کاهش ۵ میلیونی است. این خودرو طی دو روز ۲۰ میلیون ارزان شده است. گفتنی است این خودرو  طی یک هفته گذشته ۴۰میلیون گران شده است.

قیمت تیبا هاچ بک پلاس هم به ۳۶۵ میلیون رسیده است که نسبت به روز گذشته ۱۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت ساینا S دنده ای‌ حوالی ۳۷۵میلیون تومان شده است که نسبت به روز گذشته ۱۰ میلیون ارزان شده است. این خودرو هفته گذشته  ۳۵میلیون ارزان تر بود.

قیمت کوییک دنده ای R حوالی ۳۸۰میلیون رسید که نسبت روز گذشته ۱۰ میلیون ارزان شده است. با این حال کوییک طی هفت روز گذشته ۴۰ میلیون افزایش را به ثبت رسانده است.

قیمت کوییک دنده ای S هم ۵میلیون ارزان شد و به ۳۸۵ میلیون رسید. این خودرو طی دو روز گذشته ۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت کوییک R پلاس اتوماتیک هم به ۴۹۰میلیون تومان رسید که نسبت به روز گذشته ثابت مانده است.

قیمت شاهین سایپا ۶۸۰ میلیون است که نسبت به روز گذشته ثبات مانده است. شاهین طی هفته گذشته ۹۰میلیون افزایش را به ثبت رسانده است.

برای مشاهده اخبار روز خودرو و آخرین قیمت خودرو در بازار کلیک کنید.