۰ نفر

به گزارش سرویس خودروی اقتصاد آنلاین؛

افزایش قیمت سانگ یانگ ترمز برید / این خودرو ۲۵۰ میلیون تومان گران شد

۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۳۰
کد خبر: 697060
افزایش قیمت سانگ یانگ ترمز برید /  این خودرو ۲۵۰ میلیون تومان گران شد

در جدول زیر قیمت روز انواع سانگ یانگ را در بازار مشاهده می‌کنید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، در بازار این هفته افزایش قیمت سانگ یانگ ترمز برید. در حالی که شیب افزیش قیمت سانگ یانگ در هفته های گذشته کند شده بود اما این هفته شاهد افزایش قیمت های عجیب در بازار بودیم به طوری که کمترین رشد قیمت سانگ یانگ در این هفته ۹۰ میلیون تومان بود. 

بیشترین افزایش قیمت سانگ یانگ را رکستون G۴ مدل ۲۰۱۸ ثبت کرد. این در بازار با قیمت ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان معامله می شود که یک افزایش ۲۵۰ میلیونی در این هفته داشته است.  همچنین این خودرو در یک ماه گذشته ۴۰۰ میلیون گران شد.

افزایش قیمت سانگ یانگ رکستون مونتاژ امپرور هم دوباره رکورد زد. این خودرو با جهش ۲۰۰ میلیونی به ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان رسید. سانگ یانگ رکستون مونتاژ در یک ماه اخیر ۴۵۰میلیون تومان گران شد.

قیمت سانگ یانگ رکستون مونتاژ G۴  مدل ۱۴۰۰ در بازار ۲۰۰ میلیون تومان گران از هفته قبل شد. این خودروها در حال حاضر حدود  ۴ میلیاردو ۱۰۰میلیون تومان قیمت دارد. 

قیمت سانگ یانگ تیوولی مونتاژ اسپشیال توربو مدل ۱۴۰۱ در بازار۲ میلیارد تومان و ۱۵۰ است. قیمت این خودرو در هفته اخیر ۱۵۰ میلیون بود اما نسبت به ماه گذشته یک افزایش ۳۰۰ میلیونی دارد. 

قیمت خوردوی سانگ یانگ تیوولی مونتاژ سولار مدل ۱۴۰۰ دربازار ۱ میلیارد و ۸۴۰میلیون تومان شد.  این مدل در یک هفته گذشته ۹۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است. همچنین قیمت این مدل نسبت به ماه قبل رشد ۲۴۰ میلیونی داشته است. 

لازم به ذکر است که اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد. ممکن است خودروهای ایرانی و خارجی در سطح بازار تحت تاثیر عوامل مختلف با اندکی افزایش یا کاهش قیمت خریدوفروش شود.

قیمت بازار انواع خودرو سانگ یانگ (بهمن ۱۴۰۱)
برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)
نیو کوراندو پرمیوم پلاس ۲۰۱۸ صفر ۲,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
رکستون G۴ ۲۰۱۸ صفر ۳,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
رکستون مونتاژ G۴ ۱۴۰۰ صفر ۴,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
رکستون مونتاژ G۴ ۱۳۹۹ صفر ۴,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
رکستون مونتاژ امپرور ۱۴۰۰ صفر ۴,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تیوولی آرمور ۲۰۱۸ صفر ۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تیوولی مونتاژ اسپشیال توربو ۱۴۰۱ صفر ۲,۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰
تیوولی مونتاژ اسپشیال توربو ۱۴۰۰ صفر ۲,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
تیوولی مونتاژ آرمور ۱۳۹۹ صفر ۱,۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰
تیوولی مونتاژ سولار ۱۴۰۰ صفر ۱,۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
تیوولی مونتاژ سولار ۱۳۹۹ صفر ۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
تیوولی مونتاژ فایتر توربو ۱۴۰۰ صفر ۱,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
منبع: باما