۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

نکاتی که هر کاربر تلگرام باید بداند

۱۴ اسفند ۱۴۰۰، ۸:۵۵
کد خبر: 617416
نکاتی که هر کاربر تلگرام باید بداند

به صراحت می توان گفت که تلگرام یک جانشین پر‌قدرت برای پیام‌رسان‌هایی از قبیل واتساپ است و این قدرت را از کاربران روز افزون خود می گیرد و این کاربران به دلیل ترفندهای حرفه ای تلگرام که بسیار کاربردی است‌؛ این اپلیکیشن را انتخاب کرده‌اند‌.

اقتصاد آنلاین - پرهام کریمی؛ پاک کردن اکانت به طور هوشمند:

شاید تا الان نمی‌دانستید ولی از آنجایی که بسیاری از مردم، دیگر از این پیام‌رسان استفاده نمی‌کنند‌، به دلیل مسائل امنیت و حفاظتی چنین قابلیتی به این برنامه اضافه شده است‌. همچنین شما می‌توانید به صورت دستی اکانت تلگرامتان را تنظیم کنید که بعد از چه مدت زمانی به طور خودکار پاک شود‌. این گزینه زمانی فعال خواهد شد که شما تا زمان مقرر هیچگونه فعالیتی انجام ندهید‌. 

حالت آهسته:

برخی از گروه یا کانال‌های تلگرامی که اعضای بسیار زیادی دارند‌، با مشکلاتی مواجه می‌شوند‌. یکی از متداول‌ترین مشکلات این است که در میان سیل عظیمی از پیام‌ها برخی پیام‌ها گم می‌شوند و در آخر معلوم نمی‌شود که چه کسی چه چیزی گفته است‌. خوشبختانه تلگرام قابلیت جالبی را در اختیار ادمین گروه‌ها قرار داده است‌.

در این مورد شما می‌توانید با فعال کردن گزینه Slow Mode سرعت ارسال پیام‌ها را کند‌تر کنید‌. به این شکل که اعضا می‌باید مدتی را صبر کنند تا بتوانند پیام جدیدی را ارسال کنند‌. برای این کار وارد قسمت manage group شوید و تنظیمات ارسال پیام را برای اعضای گروه فعال کنید.