۰ نفر

هزینه تلفن ثابت ماهانه پرداخت شود

۲۲ تیر ۱۴۰۰، ۱۶:۳۵
کد خبر: 544820
هزینه تلفن ثابت ماهانه پرداخت شود

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران گفت: هزینه کارکرد تلفن ثابت ماهانه محاسبه می‌شود و مشترکان به صورت ماهانه پرداخت کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، محمدرضا بیدخام اظهار کرد: مشترکان شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور می‌توانند به‌منظور جلوگیری از قطع تلفن، جزییات صورتحساب تلفن ثابت خود را از طریق آدرس پرتال شرکت مخابرات ایران به صورت www.tci.ir/bill ، سامانه ۲۰۰۰ و شماره‌گیری کد #۲۰۲۰* و ثبت شماره تلفن همراه خود مشاهده و دریافت کنند.

وی با تاکید به محاسبه هزینه کارکرد تلفن ثابت به صورت ماهانه، بیان کرد: همه مشترکین تلفن همراه می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد #۲۰۲۰* و ثبت شماره تلفن همراه خود، نسبت به پرداخت آن اقدام کنند.

به گفته مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، امکان ثبت شماره همراه به منظور دریافت پیامکی صورتحساب تلفن ثابت فراهم است و تمام مشتریان تلفن ثابت در سراسر کشور می‌توانند با وارد کردن شماره تلفن همراه متعلق به خود، از سایر خدمات سامانه #۲۰۲۰* شامل پرداخت قبوض تلفن ثابت، ثبت خرابی تلفن ثابت و پیگیری آن، پیش ثبت‌نام اینترنت پرسرعت، خرید ترافیک اینترنت پرسرعت، استعلام مانده اعتبار اینترنت پرسرعت و شارژ کارت تلفن همگانی بهره‌مند شوند.

بیدخام افزود: مشترکان تلفن ثابت می‌توانند علاو ه بر درگاه‌های غیرحضوری متنوع پرداخت شرکت مخابرات، شامل سامانه ۲۰۰۰، استفاده از کد دستوری ستاره ۲۰۲۰ مربع و همچنین ورود به صفحه اصلی وب‌سایت شرکت به آدرس www.tci.ir، از قابلیت یادشده برای دریافت هرچه سریع‌تر قبوض تلقن ثابت به همراه جزئیات و امکان چاپ آن بهره‌مند شوند.

طبق اعلام شرکت مخابرات ایران، وی با تاکید بر لزوم ارائه خدمات غیرحضوری در کشور بیان کرد: با توجه به اهمیت سرویس‌های مخابراتی به عنوان زیرساخت مهم تمام حوزه‌ها، مخابرات در تلاش است تا تمام خدمات ممکن را به صورت غیرحضوری و با بهترین تنوع و گستردگی در اختیار تمامی متقاضیان قرار دهد.