۰ نفر

تمدید وام ۵۰میلیون ریالی اسنپ به رانندگان مبتلا به کرونا

۲۵ آبان ۱۳۹۹، ۱۵:۱۶
کد خبر: 481885
تمدید وام ۵۰میلیون ریالی اسنپ به رانندگان مبتلا به کرونا

اسنپ سلامت راننده‌هایش را پایش می‌کند

تعداد کسانی که روزانه به بیماری کووید-۱۹ مبتلا می‌شوند و همچنین فوتی‌ها به دلیل ابتلا به این بیماری هر روز بیشتر می‌شود. کاربران راننده اسنپ نیز مانند دیگر شهروندان از ابتلا به کووید-۱۹ مصون نیستند و به واسطه فعالیتشان در معرض ابتلا قرار دارند. از همین رو، اسنپ از اسفند ۹۸ در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود، همکاری با مقامات ذی‌ربط را برای شناسایی و غیرفعال کردن موقتی رانندگانی که تست کرونای آنها مثبت می‌شود آغاز کرد. پایش مستمر سلامت رانندگان همچنان در اولویت اسنپ است و به حفظ سلامت هر دو گروه کاربران راننده و مسافر می‌انجامد. اسنپ پیشتر برای حمایت از اعضای ناوگان خود که به کووید-۱۹ مبتلا شدند وام ۵۰میلیون ریالی در نظر گرفته بود. اکنون، به گزارش روابط عمومی اسنپ، این شرکت در نظر دارد وام حمایتی خود را -تا سقف ۵۰میلیون ریال بدون کارمزد- تمدید کند. با این طرح حمایتی که این بار طی تفاهم‌نامه‌ای با یکی از بانک‌های عامل انجام می‌شود، کاربران راننده اسنپ همچنان می‌توانند با دغدغه مالی کمتری دوران نقاهت خود را سپری و هزینه‌های دوران قرنطینه‌شان را تامین کنند.

اسنپ از زمان شیوع کووید-۱۹ در کشور تا کنون اقدامات متعددی برای حفظ سلامت کاربران راننده و مسافر انجام داده است. از فعالیت‌های این شرکت می‌توان به آموزش و اطلاع‌رسانی، اجرای طرح «سفر به سلامت»، افزودن گزینه «عدم رعایت بهداشت» به اپلیکیشن اسنپ، ضدعفونی کردن خودروهای ناوگان اسنپ (شامل سواری، موتور و وانت) و توزیع بسته‌های سلامت بین کاربران راننده فعال اشاره کرد.

علاوه بر این اقدامات، اسنپ با توجه به وضعیت سخت معیشتی ناشی از رکود اقتصادی در دوران کرونا، همواره حمایت مالی از کاربران راننده خود را در دستور کار دارد. اعطای وام ۵۰میلیون ریالی به رانندگان مبتلا به کرونا و وام قرض‌الحسنه ۲۰میلیون ریالی ویژه رانندگان فعال اسنپ از نمونه‌های این حمایت مالی هستند. تا امروز حدود هزار کاربر راننده وام ۵۰میلیون ریالی کمک هزینه درمان کرونا با بازپرداخت ۲۰ ماهه و بیش از سه هزار کاربر راننده نیز وام ۲۰میلیون ریالی با بازپرداخت ۱۰ ماهه را دریافت کرده‌اند.

برای مقابله با ویروس کرونا به همکاری همه ما نیاز است تا با کمک یکدیگر بتوانیم از این روزهای سخت به سلامت عبور کنیم.