۰ نفر

همواره شارژ باشید!

۱۰ آبان ۱۳۹۹، ۱۸:۳۲
کد خبر: 477956
همواره شارژ باشید!

حتما پیش آمده که شارژ گوشی تلفن همراه یا دیگر وسایل الکترونیکی مشابه شما در موقعیت های مختلف تمام شده و به این دلیل که امکان شارژ مجدد دستگاه فراهم نبوده، گاهی کار مهمی را به این دلیل نتوانستید انجام دهید یا تماس مهمی را از دست داده اید.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خراسان، پاوربانک ها وسیله ای هستند که این استرس را از شما دور می کنند و می توانید با به همراه داشتن آن در هر موقعیتی گوشی موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر و دیگر دستگاه هایی از این قبیل را شارژ کنید. همراه ما باشید تا چند مدل پرفروش پاوربانک را بررسی کنیم.

پاور بانک Anker مدل A1214 Power Core

 انکر جزو پرفروش‌ترین برندها در حوزه‌ لوازم جانبی است و پاوربانک  A1214 PowerCore یکی از شارژرهای قدرتمند این شرکت است که با دو درگاه خروجی و یک درگاه ورودی، همراهی مطمئن برای شماست و قادر است باتری بیشتر گوشی‌های هوشمند را تا حدود 10 بار شارژ کند .

این پاور بانک بدنه‌ای به شکل مستطیل دارد،  نسبتا کوچک است و 240 گرم وزن دارد. این محصول به دلیل وزن، ابعاد و ظرفیت باتری مناسب خود، یک انتخاب خوب برای افرادی است که در طول روز با مشکل تمام‌شدن شارژ باتری گوشی موبایل و تبلت خود دست و پنجه نرم می‌کنند. روی بدنه‌ آن دو درگاه خروجی USB تعبیه شده است که جریان خروجی با شدت 3 آمپر را برای شما فراهم می‌کند و می توانید با استفاده از آن باتری انواع گوشی‌های موبایل، تبلت، دوربین‌های دیجیتال، موزیک‌پلیرها و... را شارژ کنید. در زمان استفاده از انواع پاوربانک‌ها باید به شدت جریان خروجی آن‌ و دستگاه مد نظرتان که قرار است باتری آن را شارژ کنید، توجه داشته باشید. برای شارژ باتری انواع گوشی‌های موبایل باید شارژر همراه شما حداقل جریان خروجی یک آمپر داشته باشد. این در حالی است که برای شارژ باتری تبلت باید از یک پاوربانک با حداقل شدت جریان خروجی 2 آمپر استفاده کنید. ظرفیت باتری لیتیومی پاوربانک انکر 10400 میلی‌آمپر ساعت است که می تواند با یک‌بار شارژ کامل، باتری آیفون 6 را بیش از 3 مرتبه شارژ کند. این محصول از دو تکنولوژی Power IQ و VoltageBoost  بهره مند است که شارژ سریع‌تر را برای شما ممکن می‌سازند به طور مثال اگر برای شارژ آیفون 7 پلاس 3 ساعت زمان نیاز باشد، با این فناوری این مقدار به 2.1 ساعت کاهش می‌یابد.
روی بدنه‌ این پاوربانک چهار نشانگر‌ LED وجود دارد که هر کدام از آن‌ها 25درصد از وضعیت باتری را نمایش می‌دهد.
 

پاور بانکSilicon Power  مدل S150

پاور بانک سیلیکون پاور مدلS150  دارای دو درگاه خروجی USB و یک باتری لیتیوم‌ پلیمری با ظرفیت ۱۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است. ابعاد مناسبی دارد و می توان به‌سادگی آن را داخل کیف یا جیبتان قرار دهید و با خود حمل کنید. بدنه‌ آن از پلاستیک ABS ساخته شده است که می‌تواند تا حدی ضربات و فشار را تحمل کند. میزان شارژ باقی‌مانده باتری پاوربانک توسط نشانگر LED به‌کار رفته روی آن نمایش داده می شود .

این دستگاه دو درگاه خروجی دارد که شدت‌جریان خروجی یکی از درگاه‌ها با اتصال به دستگاه 5ولتی، 1.0 آمپر است و از دیگری هم 2.1 آمپر می‌توان گرفت. یعنی خروجی اول برای دستگاه‌هایی مانند گوشی موبایل، هدست‌های بلوتوث و پخش‌کننده‌های همراه و گجت‌های مشابه کاربرد دارد و شدت‌جریان 2.1 آمپر برای شارژ تبلت‌ها مناسب است و علاوه‌ براین، گوشی‌های موبایل عادی را هم با سرعت بیشتری شارژ می‌کند. پاوربانک سیلیکون پاور قادر است دو گوشی‌ موبایل را به‌طور همزمان شارژ کند و خودش هم با سرعت زیادی شارژ می‌شود.

پاوربانک Xiaomi مدل PLM09ZM

پاوربانک مدل PLM09ZM از سری شارژرهای همراه شیائومی است که دارای دو درگاه خروجی و یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 10000 میلی‌آمپر ساعت است. این محصول 243 گرم وزن دارد و به شکل مستطیل طراحی شده است.  روی بدنه‌ این مدل از شارژرهای همراه شیائومی نشانگر LED وجود دارد که وضعیت باتری را نمایش می‌دهد.

شیائومی شما را با یک محصول شیک، ساده و خوش ترکیب روبه رو می کند و طراحی و ظاهر آن هم به خوبی می‌تواند شما را به خرید این محصول ترغیب کند. جنس بدنه آن از آلیاژ آلومینیم ساخته شده و در دست گرفتن آن حس خوبی به شما منتقل می‌کند. ضخامت ۱۴٫۲ میلی‌متر آن هم نشان می‌دهد با محصول نسبتا ظریفی روبه‌رو هستید.
  شیائومی، پاوربانک خود را به تکنولوژی شارژ سریع مجهز کرده است به طوری که در مدت زمان کمتری نسبت به محصولات مشابه در بازار شارژ می شود. همچنین با استفاده از تکنولوژی شارژ سریع Quick Charge 2 می‌تواند گوشی یا تبلت شما را نیز به سرعت شارژ کند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توانیم به شارژ ایمن آن اشاره کنیم که باعث شده پاوربانک در برابر نوسان برق، ولتاژ بالا و دمای بالا مقاوم باشد.

 

jpgfile_20511_14717_637397056474867599.jpg