۰ نفر

سئو سایت و مزایای شگفت انگیز آن

۱۹ مرداد ۱۳۹۸، ۱۹:۳۴
کد خبر: 372681
سئو سایت و مزایای شگفت انگیز آن

افزایش نرخ کلیک باعث می شود تا ترافیک سایت شما افزایش پیدا کند. سئو بهترین چیزی است که در این مورد به شما کمک می کند.

به گزارش اقتصادآنلاین، بر اساس آمارهای به دست آمده، تا سال 2020 حدود هشتاد میلیارد دلار صرف سئو سایت در ایالات متحده آمریکا خواهد شد. این یک رقم بسیار شگفت انگیز است. همچنین در سال 2016 این رقم نزدیک به 65 میلیارد دلار رسید. با بررسی این ارقام متوجه می شویم که هرروزه بر اهمیت سئو سایت افزوده شده و افراد بیشتری به سمت دوره های آموزش سئو می روند.

جایگاه سئو سایت در ایران

طبق تحقیقات انجام شده توسط وب سایت نیوسئو، این روند در ایران هم به همین صورت می باشد. تعداد بسیار زیادی از صاحبان کسب و کارهای اینترنتی برای بهبود رتبه سایت خود به تیم های قدرتمند بهینه سازی سایت و سئوکاران با تجربه مراجعه کرده و مبالغ قابل توجهی را در این زمینه هزینه کردند.

واضح است که سئو یک صنعت بسیار بزرگ است که با گذشت زمان بزرگتر خواهد شد. با دقت به این نکته که شرکت های بزرگ هزینه های فوق العاده ای در این زمینه می کنند، متوجه اهمیت و جایگاه بهینه سازی سایت در روند موفقیت آن ها خواهیم شد.

امیر قمصری مدیر و مؤسس تیم قدرتمند نیوسئو معتقد است که حدود 90 درصد از این مبالغ، حکم یک سرمایه گذاری مفید را داشته و مدیران شرکت های بزرگ در مدت زمان مشخصی شاهد بازگشت سرمایه خود خواهند بود.

علاوه بر این موارد، مطمئن باشید اگر سئو عملکرد خوبی از خود ارائه نمی کرد، به هیچ وجه امکان نداشت هزینه مصرف شده برای بهینه سازی سایت در طی چند سال گذشته به این شکل رشد داشته باشد. همچنین شاهد هستیم که تعداد بسیار زیادی از افراد شروع به یادگیری سئو در مراکز معتبر و با سابقه آموزش سئو کرده اند.

حال ممکن است سؤال پیش بیاید که سئو سایت چه مزایای دارد که از اهمیت بالایی در کسب و کارهای اینترنتی برخوردار است؟

اولین نکته قابل توجه و مهم، بهبود تجربه کاربری است. تجربه کاربری به این معنی است که یک کاربر هنگام استفاده از وب سایت شما تا چه حدی احساس رضایت می کند. در واقع این نکته تاثیر بسیار زیادی در رتبه بندی سایت داشته و یکی از مهمترین استراتژی های سئو سایت محسوب می شود. بهبود تجربه کاربری یکی از اصلی ترین مواردی است که در یک دوره جامع آموزش سئو به آن تأکید می شود.

2

سئو سایت بهترین روش بازاریابی است

در بسیاری از مقاله های سایت Newseo مشاهده می کنیم که سئو به عنوان یکی از بهترین روش های بازاریابی برای یک کسب و کار شناخته می شود. برای آن دسته از افرادی که می خواهند با برند شما آشنایی پیدا کنند، بالا بودن رتبه سایت شما بین رقبایتان تاثیر زیادی در ذهن آن ها خواهد داشت.

افزایش نرخ کلیک باعث می شود تا ترافیک سایت شما افزایش پیدا کند. سئو بهترین چیزی است که در این مورد به شما کمک می کند. علاوه بر این یک وب سایت معتبر باید محتوایی با کیفیت داشته باشد. در این حالت گوگل با شناسایی بهترین محتوا، سایت ها را رتبه بندی می کند تا کاربران خود را به بهترین شکل راضی نگه دارد.

تولید محتوای ارزشمند نیز از مهمترین بخش های دوره جامع آموزش سئو است؛ چراکه یک دوره آموزش سئو کامل، بدون داشتن نکاتی درباره تولید محتوا ارزشی نخواهد داشت.

نکته بسیار مهمی که امیر قمصری در این مورد بیان می کند، این است که جذب ترافیک و افزایش نرخ کلیک سایت در بین نتایج جستجو گوگل تنها ابتدای راه است؛ زیرا این محتوای سایت شما است که از خروج کاربر از سایت جلوگیری می کند.

بهینه سازی سایت و افزایش فروش محصولات

بهینه سازی سایت همچنین برای صاحبان کسب و کار افزایش درآمد را به دنبال خواهد داشت. آن ها می توانند با مراجعه به کلاس های آموزش سئو و یا سپردن فرآیند بهینه سازی سایت خود به سئوکاران حرفه ای، فروش محصولات خود را تا چندین برابر افزایش دهند.

نیوسئو به عنوان یک وب سایت معتبر در زمینه سئو سایت، اعلام کرده است که بیشتر افراد قبل از مراجعه به مغازه برای خرید، ابتدا در گوگل در مورد محصول مورد نظر خود جستجو می کنند. بنابراین بالا بودن در نتایج جستجو گوگل تنها موردی است که شما را از رقبایتان در زمینه فروش، جلو می اندازد.

سئو یک روش فوق العاده برای رشد برند شما است. این یکی از مهمترین جملاتی است که در یک دوره جامع آموزش سئو به شما گفته می شود. افزایش رتبه سایت به وسیله بهینه سازی آن، اعتبار برند شما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. طبیعی است که کاربران برندی که بالاتر از بقیه برندها در نتایج جستجو گوگل ظاهر شود، معتبرتر می دانند.

مواردی که در بالا گفته شد تنها بخشی از مزایای یادگیری سئو به شمار می رود. شما می توانید با یادگیری کامل و جامع آموزش سئو در مراکز مرتبط، شروع به ارائه خدمات سئو کرده و از آن کسب درآمد کنید. امیدواریم اکنون متوجه اهمیت سئو در کسب و کار اینترنتی شده باشید و هرچه زودتر اقدام به یادگیری آن کنید.