۰ نفر

پست وزیر ارتباطات درباره حضور در اجلاس مجمع جهانی اقتصاد

۱۲ تیر ۱۳۹۸، ۱:۲۳
کد خبر: 364021
پست وزیر ارتباطات درباره حضور در اجلاس مجمع جهانی اقتصاد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه شخصی اینستاگرام خود با اشاره به پیشرفت چشمگیر ایران در زمینه استارت‌آپ از دلایل حضورش در اجلاس تابستانه مجمع جهانی اقتصاد در پکن نوشت.

به گزارش اقتصادآنلاین، محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در اینستاگرام خود نوشت: مطرح کردن دستاورد جوانان ایرانی در مجامع جهانی، افتخارآمیز است!

«امروز در اجلاس تابستانه مجمع جهانی اقتصاد در دالیان چین، در یک نشست علمی حضور پیدا کردم و با اشاره به رشد چشمگیر شرکت‌های استارت‌آپ در ایران و نیز زیرساخت‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات، به سوالات حضار نیز پاسخ دادم.»

«فردا هم در پکن ملاقات‌های جداگانه دیگری با وزیر ارتباطات چین و نیز دبیرکل سازمان همکاریهای فضایی آسیا اقیانوسیه خواهم داشت. توسعه همکاریهای اقتصادی در بخش فناوری اطلاعات و نیز تحقیقات مشترک فضایی کشورهای عضو سازمان همکاریهای فضایی آسیا اقیانوسیه از محورهای مذاکرات خواهد بود.»

مجمع داووس تابستانی ۲۰۱۹، سه شنبه با حضور دو هزار نفر از محققان، صاحب منصبان امور تجاری و اقتصادی، سیاستمداران و مسئولان رده بالای کشورهای مختلف جهان از جمله ایران در شهر بندری دالیان چین گشایش یافت.

در این مجمع بین المللی که با حضور نمایندگان ۱۰۰ کشور جهان برگزار می‌شود از جمهوری اسلامی ایران نیز «محمدجواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات شرکت کرده است.

156443933