۰ نفر

فال دقیق امروز؛ فال روزانه شخصی چهارشنبه ۲۳ آذر

۲۳ آذر ۱۴۰۱، ۱:۱۴
کد خبر: 688274
فال دقیق امروز؛ فال روزانه شخصی چهارشنبه ۲۳ آذر

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش! برای آگاهی از اتفاقات مهم پیش روی خود فال روزانه را بخوانید.

فال روز

به گزارش اقتصادآنلاین، می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در اینجا مشاهده کنید.

فال روزانه در روز ۲۳ آذر ۱۴۰۱ برای متولدین فروردین ماه

امروز ذهن بیقرار شما تمرکز کردن را برای شما تبدیل به امری غیر ممکن می کند. چیزی که سعی دارید از آن دوری کنید دقیقا همان چیزی است که کنترل ذهنتان را در دست گرفته است. افکارتان همچون سرابی آشفته از گذشته به آینده و برعکس در نوسان هستند. یادتان باشد ما باید طوری رفتار کنید که گذشته به جای تله برایتان حکم سکوی پرش را ایفا کند. تغییر دادن سبک زندگیتان برای به دست آوردن کسی که دوست دارید کار بدی نیست، اما مواظب باشید نقش کسی که هرگز نمی توانید باشید را برای کسی بازی نکنید. برای گرفتن مجوز برای انجام کاری همچنان باید منتظر بمانید، برای کاری که کنترلش از دستتان خارج است حرص و جوش بیخودی نخوردید. یک ملاقات غیر منتظره خواهید داشت. خوبی های شما زبانزد همگان است، هر کسی که شما را می شناسد به خوبی از شما یاد می کند، بخشنده بمانید.

فال روزانه در روز ۲۳ آذر ۱۴۰۱ برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز احساسی ناخوشایند در ضمیر ناخودآگاهتان دارد شما را آزار می دهد. شاید چیزی که معمولا سعی می کنید زیاد به آن فکر نکنید امروز تمام ذهنتان را تصرف کرده باشد و به یادتان بیاورد که این موضوع هنوز حل نشده است و نمی توان آن را تا همیشه نادیده گرفت. راه حل این مشکل پرت کردن حواستان نخواهد بود و شما مجبور هستید با آن روبرو شوید. از گذشته خود درس بگیرید و آن چه اتفاق افتاده است را بپذیرید اما در زمان حال زندگی کنید. اگر یک بار برای همیشه با این کابوس روبرو نشوید تا ابد دست از سرتان برنخواهد داشت. برای انجام یک پروژه نیاز به یافتن یک شریک مطمئن دارید، دست به این کار نزنید یا فردی را با مطالعه زیاد انتخاب کنید. برای انجام یک معامله بهتر است کمی دست نگه دارید. شنیدن خبری محاسباتتان را تغییر می دهد، نگران نباشید این خبر خوب و به نفع شماست.



فال روزانه در روز ۲۳ آذر ۱۴۰۱ برای متولدین خرداد ماه

شما امروز آرزو می کنید که ای کاش همه بدون طفره رفتن واقعیت را به زبان می آوردند، اما مشکلات پیچیده ای که در ارتباط برقرار کردن با دیگران برای شما پیش می آیند باعث می شوند که صحبت با آنها برای شما بسیار دشوار شود. شما امروز در مقایسه با همیشه نسبت به احساسات اطرافیان خود بسیار حساس تر شده اید، به شما توصیه می کنیم که در مورد این موضوع خیلی صریح با آنها صحبت نکنید و بی آنکه برایشان مزاحمتی ایجاد کنید اجازه بدهید حریم خصوصی خودشان را حفظ کنند و کمی از آنها فاصله بگیرید. شما نسبت به شخصی مهربان، دلسوز و گاهی یکدنده هستید، کمی آسان تر بگریرید تا روزگار خودتان هم آرام تر بگذرد. به امور مالی تان توجه بیشتری داشته باشید. در مورد مسئله ای کاری حواستان باشد که ناخواسته حقی را ناحق نکنید. پاسخ یک تماس تلفنی را ندهید.

فال روزانه در روز ۲۳ آذر ۱۴۰۱ برای متولدین تیر ماه

شما در به انجام رساندن چندین کار به طور همزمان کاملا مهارت دارید، اما در حال حاضر فشار بسیاری را روی خود احساس می کنید و شاید این دقیقا همان چیزی باشد که باعث می شود امروز اینقدر حرف بزنید و در واقع شما سعی دارید دیگران را در به دوش کشیدن باری که به عهده دارید با خود شریک کنید. خاطرات یک زخم قدیمی در پس زمینه ذهنتان دارد شما را آزار می دهد، زخمی که به آن رسیدگی نشود عفونت خواهد کرد و مدت ها طول خواهد کشید تا بهبود پیدا کند. خبری خوش باعث می شود، سجده شکر به جای آورید. نذرتان را ادا و دل دیگری شاد کنید. بر روی یک عقیده بیش از حد پافشاری می کنید، ارزشش را ندارد. برای شخصی که برایتان بسیار عزیز است، هدیه کوچکی بخرید، تاثیر معجزه آسایی در روابطتان خواهید دید.

فال روزانه در روز ۲۳ آذر ۱۴۰۱ برای متولدین مرداد ماه

شما در این روزهای اخیر به فکر این بوده اید که مسیر حرفه ای فعلیتان آن چیزی نیست که خودتان دلتان می خواسته است. شما زندگی حرفه ای خود را از تمام زوایای مختلف مورد بررسی قرار داده و سعی کرده اید به این پی ببرید که واقعا چه می خواهید. امروز ذهن شما خیلی خوب کار می کند و در نتیجه روز خوبی برای نتیجه گیری در این مورد خواهد بود. ذهنتان شدیدا درگیر شخصی است که شما را به تازگی به خود جذب کرده است، چرا احساستان را با او در میان نمی گذارید؟ شاید این احساس دوطرفه باشد! بر سر یک مسئله مالی یا حقوقی یکی از نزدیکانتان بسیار ناراحت و عصبانی شده، سعی کنید او را آرام کنید. قشنگی های دنیا بیش از این حرفهاست. صله ارحام و احوال پرسی از فامیل برای روحیه تان مفید است و به کار و زندگی تان رونق و برکت می دهد.

فال روزانه در روز ۲۳ آذر ۱۴۰۱ برای متولدین شهریور ماه

شما امروز برای این که کسی کاری به کارتان نداشته باشد و به حال خودتان رها شوید شاید حتی بخواهید توانایی هایی که دارید را کم اهمیت جلوه دهید. امروز ممکن است در رابطه عاطفی شما به رغم تمام ثباتی که در آن وجود دارد مشکلاتی به وجود بیاید که در واقع ناشی از رفتارهای اغراق آمیز شما است. اگر می خواهید آینده رابطه تان را تضمین کنید اهمیت داشتن نیت خوب و احترام دو جانبه را فراموش نکنید. شما معمولا آدم چندان رمانتیکی نیستید، ولی بد نیست امروز سنت شکنی کرده و احساسات عاشقانه خود را با شور و هیجان به زبان بیاورید. تغییری کوچک در زندگی تان شما را بسیار خوشحال خواهد کرد. وابستگی تان را کم کنید تا رهاتر و شادتر زندگی کنید. چیزی که آسان به دست بیاید آسان هم از دست می رود. بیش از پیش به خودتان سخت بگیرید و برای رسیدن به هدفتان راه های جدید را امتحان و بیشتر تلاش کنید.

فال روزانه در روز ۲۳ آذر ۱۴۰۱ برای متولدین مهر ماه

اگر امروز منطقتان را به کار بگیرید می توانید از بی ثباتی و ناراحتی در محیط اطرافتان جلوگیری کنید. همه سعی می کنند تا جای ممکن از مشکلات فرار کنند و تا وقتی که ضرورت پیدا نکرده است با آنها مواجه نشوند. ولی اگر قبل از این که مشکلات به اوج خود برسند به سراغ آنها رفته و حلشان کنید با دردسر کمتری روبرو خواهید شد. از بحث کردن در مورد مسائل پیچیده هراسی نداشته باشید. هیچ اشکالی ندارد اگر برای این که توجه اطرافیان را به مشکل موجود جلب کنید کمی سر و صدا به راه بیندازید. کارهایی که باید طی هفته گذشته در منزل انجام می داده اید ولی به دلیل خستگی بعد از کار نتوانسته اید به انجام برسانید را امروز حتما در برنامه خود قرار دهید. دست و دلبازی خوب است اما اندازه نگه دارید. کاری نکنید که در قبالش از دیگران توقع داشته باشید، چون از کرده تان پشیمان خواهید شد. به کاری یا چیزی دلبستگی شدید پیدا کرده اید، طوری که از هیچ چیز ابایی ندارید و تمام توان خود را صرف رسیدن به آن کرده اید.

فال روزانه در روز ۲۳ آذر ۱۴۰۱ برای متولدین آبان ماه

آیا شما خیلی تغییر کرده اید؟! نگران این هستید که اطرافیانتان دیگر شما را درک نکنند؟ احساس می کنید که بعضی ها دیگر جایی در زندگی شما ندارند؟ بله، همه ی اینها کاملا امکان پذیر هستند، اما از دست شما چه کاری ساخته است؟ همه به یک سرعت تغییر نمی کنند و با سرعتی که شما دارید شاید مجبور باشید که بعضی ها را پشت سر بگذارید، اما جای هیچگونه ناراحتی و نگرانی نیست. اعتماد دوستانتان به شما و توانایی هایتان همچون اکسیری گرانبها به قلب خسته تان قوت خواهد بخشید. دیگران را وادار نکنید که از شما پیروی کنند، کمی آرامتر برانید. با این سرعتی که در زندگی پیش می روید ضرر می کنید. از عقل خود پیروی کنید، احساسات کارتان را خراب می کند. نابرده رنج، گنج میسر نمی شود. باید تلاشتان را بیشتر کنید. به خودتان ایمان داشته باشید، شما از پسش بر می آیید.

فال روزانه در روز ۲۳ آذر ۱۴۰۱ برای متولدین آذر ماه

همه ی ما افکار و نظرهای متفاوتی داریم، اما تفاوت های شما با دیگران خیلی بیشتر از حد عادی به نظر می رسند و انگار دائم رو به افزایش نیز هستند. این تفاوت ها باعث شده اند که شما به این نتیجه برسید که باید یک کار و حرفه ی مستقل برای خودتان راه اندازی کنید تا خودتان رئیس خودتان باشید و هر رأی و نظری که خودتان دارید را به کرسی بنشانید. این کار بدون شک ریسک ها و خطرات نسبتا زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت، اما مزایا و پاداش های آن به اندازه ای هستند که به چنین تصمیمی به طور جدی فکر کنید. کاری را انجام داده اید و حالا پشیمان شده اید و مدام با خود می گویید کاش کمی صبر می کردم و یا طور دیگری آن را به سرانجام می رساندم. شما باید قبل از دست زدن به این کار پیرامون نتایج آن خوب فکر می کردید، حالا پشیمانی سودی ندارد و شما را از جلو رفتن باز می دارد.

فال روزانه در روز ۲۳ آذر ۱۴۰۱ برای متولدین دی ماه

اگر رابطه ی عاطفی خود را به تازگی شروع نکرده اید، به احتمال زیاد این اواخر به فکر این بوده اید که در رابطه ی خود تغییراتی به وجود آورده و حتی در صورت لزوم در آن وقفه ای ایجاد کنید. مرحله ای که پشت سر گذاشته اید در واقع برای رابطه ی شما بسیار لازم و ضروری بوده و باعث شده است که احساس نزدیکی و صمیمیت بیشتری پیدا کنید و رابطه تان را به روزهای خوب گذشته بازگردانید. خوشبختانه این روند برای مدتی ادامه خواهد داشت، البته خود شما هم باید در جهت حفظ آن تلاش کنید. اوضاع اگر آن طور که شما می خواهید پیش نمی رود، عصبانی نشوید. عصبانیت گره روی گره تان می زند، کمی از مسئله فاصله بگیرید تا راه جدیدی به ذهنتان برسد. فرصتی برای عاشقیت دست خواهد داد. این فرصت را در هوا بقاپید. برای اشتباهتان عذرخواهی کنید.

فال روزانه در روز ۲۳ آذر ۱۴۰۱ برای متولدین بهمن ماه

شما چند روز گذشته تحت تأثیر شرایط کیهانی دچار تردید و دوگانگی شده بودید و تصمیم گیری در مورد هیچ چیزی برایتان آسان نبوده است. شما آنقدر اطمینان خاطر خود را از دست داده بودید که حتی به خودتان هم نمی توانستید اعتماد کنید و این دوره واقعا برای شما آزار دهنده بوده است. البته که نباید احتیاط را به طور کلی کنار بگذارید، اما خوشبختانه اعتماد به نفستان از امروز دوباره به حالت عادی خود باز خواهید گشت. شما نسب به افکار و عقاید خود تعصب خاصی دارید، اما باید بپذیرید که همیشه امکان پیشرفت و تغییر دادن نظراتمان وجود دارد. اوضاع اگر آن طور که شما می خواهید پیش نمی رود، عصبانی نشوید. عصبانیت گره روی گره تان می زند، کمی از مسئله فاصله بگیرید تا راه جدیدی به ذهنتان برسد. فرصتی برای عاشقیت دست خواهد داد. این فرصت را در هوا بقاپید. برای اشتباهتان عذرخواهی کنید.

فال روزانه در روز ۲۳ آذر ۱۴۰۱ برای متولدین اسفند ماه

شما نمی خواهید فرصت بیان افکار و نظرات خود در مورد یکی از مسائل شخصیتان را از دست بدهید، اما هر چه بیشتر سعی می کنید در انتخاب کلمات مورد نظر خود کمتر موفق هستید. انگار تمام دنیا بر علیه شما دست به دست هم داده اند تا به این خواسته ی خود نرسید، اما شما به این راحتی ها از میدان خارج نخواهید شد. هر کسی که بخواهد جلوی پیشرفت شما را بگیرد از این کار خود پشیمان خواهد شد، چون شما به هیچ وجه قصد ندارید تسلیم شوید و برای غلبه به هر مانعی آماده هستید. برای گرفتن یک تصمیم مهم باید سطح انرژی تان را بالا ببرید، با خودتان تکرار کنید من می توانم. برای گرفتن مجوز فرصت تازه برای برقراری یک رابطه بدست خواهید آورد، این فرصت را از دست ندهید. سن فقط یک عدد است شیطنت های جوانی را تجربه کنید.

شما می‎توانید در مورد اینکه فال و طالع‎تان درست اعلام شده یا خیر، در پایین همین مطلب در قسمت نظرات بیان کنید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید