۰ نفر

تست هوش و معمای ریاضی؛ نابغه ها در ۱۵ ثانیه جواب این معادله را پیدا می کنند!

۲۱ آذر ۱۴۰۱، ۲:۲۶
کد خبر: 687743
تست هوش و معمای ریاضی؛ نابغه ها در ۱۵ ثانیه جواب این معادله را پیدا می کنند!

بسیاری از مردم عاشق حل تست هوش، بازی های فکری، پازل های تحلیلی و معماها هستند. برای حل این بازی ها و معماها شما باید این آنها را متفاوت تحلیل کنید و خارج از چارچوب فکر کنید. اگر از ذهن خلاق خود استفاده کنید مفید خواهد بود زیرا پاسخ تست هوش را نمی توان به راحتی پیدا کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، حل کردن تست هوش و معمای ریاضی نیاز به ذهن تیزبینی دارد زیرا گاهی یک معما نکته کوچک اما کلیدی دارد که باید آن را بیابید. 

اگر ذهن تان آماده است ارزش X را در این الگو پیدا کنید، این تست هوش تنها در صورتی قابل حل است که ذهن تیزبینی داشته باشید. شما می توانید این معادله  را با استدلال منطقی حل کنید.

معمای ریاضی

تست هوش و معمای ریاضی مانند یک بازی فکری هیجان انگیزی است که برای حل آن نیاز به تفکر دارید. بازی های فکری شما را وادار می کند خارج از چارچوب فکر کنید و از پتانسیل ذهن خود بهره برداری کنید. یافتن مقدار X جدیدترین بازی‌های فکری در رسانه‌های اجتماعی است که ذهن بسیاری را به خود مشغول کرده است. اگر بتوانید زیر 15 ثانیه به پاسخ برسید شما ذهن تیزبینی دارید

این معما به این صورت است: 

تست هوش ریاضی؛ مقدار x را در جدول پیدا کنید

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

اگر هنوز در تلاش برای به دست آوردن پاسخ این تست هوش و معمای ریاضی هستید، ما پاسخ این معما را داریم. این بازی فکری یک راه عالی برای آزمایش مهارت های مشاهده و میزان تیزبینی شما است.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

اگر هنوز به جواب نرسیده اید، اینجا را ببینید تا نحوه رسیدن به جواب را متوجه بشوید

برای ما بنویسید که آیا توانستید بدون مراجعه به پاسخ خودتان تست هوش امروز را حل کنید؟ حل آن چقدر زمان برد؟ از چه راهکاری برای رسیدن به پاسخ استفاده کردید؟