۰ نفر

شادترین افراد متولدین کدوم ماه از سال هستند؟

۸ آذر ۱۴۰۱، ۲۰:۴۹
کد خبر: 684844
شادترین افراد متولدین کدوم ماه از سال هستند؟

بر اساس یک مطالعه جدید درباره میزان شاد بودن انسان ها، بهترین تاریخ برای تولد خرداد تا شهریور ماه است و متولدین این چهار ماه از سال را می توان به عنوان شادترین افراد معرفی کرد!

به گزارش اقتصاد آنلاین، تحقیقات درباره میزان رضایت مردم از روز تولدشان نشان داد که آخرین ماه بهار و 3 ماه تابستان بهترین ماه ها برای تولد است، به دلیل اینکه این چهار ماه در اواسط سال قرار دارد و پر از نور، گرما و مصادف با دوره تفریحات تابستانی است. پس دور از انتظار نیست که شادترین افراد متولدین تابستان باشند.

شادترین افراد متولد خرداد و تیر هستند

یک نظرسنجی از 2 هزار نفر نشان داد کسانی که روز تولد خود را در ماه سوم بهار  یا ماه اول تابستان جشن می گیرند شادترین افراد هستند. سه چهارم  متولدین خرداد و تیرماه می گویند از زمان تولد خود بسیار راضی بوده و اگر بار دیگر نیز متولد شوند دوست دارند در همین ماه ها به دنیا بیایند و جشن بگیرند.

مرداد و شهریور ماهی ها در رتبه دوم شادترین افراد

76 درصد افرادی که در شهریور و مرداد ماه به دنیا آمده اند از تولد خود در این ماه راضی بوده و دوست نداشتند در ماه دیگری به دنیا بیایند. بنابراین متولدین این دو ماه از تابستان در رده دوم شادترین افراد  قرار می گیرند.

شادترین افراد

آذر و دی ماهی ها غمگین تریند

متولدین آذر و دی ماه در آخرین رتبه بین شادترین افراد هستند. کسانی که در آخرین ماه پاییز و اولین ماه زمستان تولد خود را جشن می گیرند، کمترین احتمال را دارد که از برگزاری این جشن راضی باشند. هوای "بارانی و تاریک" این ماه ها که در میانه فصل سرماه قرار دارد را مقصر ناراحتی آذرماهی ها و دی ماهی هاست است و متولدین این دو ماه از آنها به عنوان ماه شروع "سرما و آنفولانزا" یاد می کنند. با بیشترین آمار (54 درصد) پاسخ دهندگان ادعا کردند که متولدین آذر و دی از ماه تولد خود راضی نیستند. 

ترجمه و تدوین: اقتصادآنلاین

خبرنگار: مهتاب لطفیان