۰ نفر

تشخیص فرش ۱۲۰۰ شانه + صفر تا صد

۲۹ اسفند ۱۴۰۱، ۲۳:۱۸
کد خبر: 707669
تشخیص فرش ۱۲۰۰ شانه + صفر تا صد

فرش ماشینی یکی از اجزای مهم در دکوراسیون و طراحی منزل است که زیبایی و آرامش را در محیط زندگی ایجاد می کند. فرش ماشینی 1200 شانه مانند فرش دستبافت به دلیل تراکم گره بالا از ماندگاری و کیفیت بهتری نسبت به سایر فرش های ماشینی برخوردار است.تشخیص فرش 1200 شانه

فرش ماشینی یکی از اجزای مهم در دکوراسیون و طراحی منزل است که زیبایی و آرامش را در محیط زندگی ایجاد می کند. فرش ماشینی 1200 شانه مانند فرش دستبافت به دلیل تراکم گره بالا از ماندگاری و کیفیت بهتری نسبت به سایر فرش های ماشینی برخوردار است.تشخیص فرش 1200 شانه

فرش‌های ماشینی به دلیل قیمت مناسب‌تر از فرش‌های دستبافت محبوبیت بیشتری دارند.همچنین طرح و تنوع در فرش های ماشینی بیشتر از دستباف است و این باعث میشود هر سلیقه ای را پوشش دهد.

خوشبختانه امروزه  فرش 1200شانه با سلیقه ها و فرهنگ های مختلف بافته و تولید می شود. در بافت فرش ماشینی از سه نخ شامل نخ پود، نخ اصلی و نخ تار استفاده می شود و در فرش 1200 شانه هایپر کارپت تمامی نخ ها از بهترین الیاف و با بالاترین کیفیت ساخته شده است.این فرش ها با نخ 100% اکرلیک تولید می شود و از وزن 40 تا 35 کیلو تولید میشود که این بستگی به تولید کننده دارد. 

بهترین فرش 1200 شانه اصل کاشان

فرش 1200 شانه اصل کاشان دارای مزایا و ویژگی هایی است که با دانستن و بررسی این نکات می توانید تقلبی یا اصل بودن فرش ماشینی را تشخیص دهید. یکی از مهم ترین ویژگی های فرش ماشینی 1200 شانه اصل، تعداد گره در متر عرض است که باید 1200 گره در هر متر عرض داشته باشد.

به عبارت ساده، در هر 10 سانتی متر باید 120 گره وجود داشته باشد. با خط کش پشت فرش به راحتی می توانید تعداد گره های ماشینی روی فرش را بشمارید. می توانید خط کش را گذاشته و با یک خودکار تعداد گره در 10 سانتی متر را بشمارید. تراکم در فرش 1200 شانه دارای 3600 گره در هر متر طول هست. در کل اگر شما از یک فروشگاه معتبر اینترنتی خرید کنید لازم به این کار ها نیست و فرش هایپر کارپت هم یک فروشگاه اینترنتی هست،و هم حضوری که شما میتوانید برای خرید به کاشان نمایشگاه آن مراجعه کنید.

فرش گل برجسته 1200 شانه

فرش 1200 شانه با تم دکوراسیون

یکی از دغدغه های همیشگی در طراحی و دکوراسیون منزل، هماهنگی فرش با پرده و مبلمان است. فرش های سرمه ای به دلیل رنگ تیره ای که دارند نسبت به فرش های کرم نگهداری راحت تر ی دارند. بسیاری از خانواده های ایرانی علاقه خاصی به فرش ماشینی طرح افشان دارند، اما نمی دانند چگونه فرش ماشینی را با سایر وسایل منزل هماهنگ کنند.در اینجا میخوام هم طرح و هم رنگ فرش را با دکوراسیون ست کنیم...

اولین گزینه ای که هنگام پهن کردن فرش ماشینی سرمه ای یا تیره باید در نظر بگیرید، طرح فرش ماشینی شما است. معمولا فرش های گل برجسته 1200 شانه دارای طرح های مینیاتوری و نقش های شلوغ هستند، بنابراین باید سعی کنید از مبلمان و پرده هایی با رنگ های روشن مانند کرم استخوانی و کرم چرکی استفاده کنید که دکوراسیون و دیزاین خانه را دو چندان می کند.

اگر شما هم نمی دانید که چه فرشی برای اتاق خواب انتخاب کنید که به فرش پذیرایی بیاد و  هم قیمت مناسبی داشته باشه،ما فرش شگی رو پیشنهاد میکنیم.فرش شگی با طرح های 3 بعدی که داره خیلی جذاب هست برای اتاق خواب یا اتاق کودک که باید با توجه به نیاز رنگ آن را انتخاب کنید.جهت خرید فرش شگی  به سایت هایپر کارپت مراجعه کنید.تشخیص فرش 1200 شانه

حال اگر فرش شما دارای رنگ روشن کرم یا مایل به آن است با پرده و مبل روشن طلاکوب یا قهوه ای ست میشود که این بستگی به سلیقه شما دارد.

فرش 12 متری 1200 شانه

قیمت فرش 1200 شانه کاشان

فرش های 1200 شانه ظرافت و قشنگی بالاتری نسبت به فرش های 700 شانه و 1000 شانه دارند و بسیار ظریف و ظریف هستند و به همین دلیل قیمت آن ها نسبت به فرش های کم تراکم بیشتر است. قیمت فرش 1200 شانه کاشان به عواملی مانند نوع نخ، نوع پود استفاده شده در فرش و تکنولوژی دستگاه بافنده بستگی دارد. برای قیمت فرش ماشینی 12 متری 1200 شانه میتوانید به سایت هایپر کارپت مراجعه کنید و قیمت تمام سایز ها را مشاهده کنید.

تمامی فرش های 1200 شانه تولید شده توسط هایپر کارپت با پیشرفته ترین دستگاه های بافندگی و با بهترین الیاف اکریلیک بافته شده و از نظر قیمت بسیار مناسب و رقابتی می باشد. فرش های 1200 شانه گل برجسته هایپر کارپت استثنایی هستند که زیبایی و جلوه خاصی به فرش های ماشینی این شرکت می بخشد. فرش گل برجسته، نوع جدیدی از فرش ماشینی است که با جدید ترین متد روز دنیا در حال تولید است.

فروش ویژه فرش 1200 شانه گل برجسته

یکی از مهم ترین دغدغه های خریداران فرش ماشینی مانند هر چیز دیگری قیمت تمام شده فرش ماشینی به خصوص قیمت فرش 1200 شانه  اصل کاشان است. به همین دلیل فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی هایپر کارپت  به دلیل تنوع محصولات و همچنین امکان خرید سریعتر اینترنتی از فروش ویژه و محبوبیت بیشتری در بین خریداران برخوردار است.در کل خرید فرش 1500 شانه و 1200 شانه به دلیل نقشه و طراح های بسیار زیبا بین خریدار محبوب است و سهم زیادی در بازار به خود اختصاص داده است.

یکی دیگر از طراح بسیار پرفروش 1200 شانه طرح وینتیج است که مشابه با فرش های دستبافت پتینه نماست.در واقع این طرح برای مشتری  سلیقه خاصی دارد که اگر با مبل و پرده ست شود بسیار زیبایی به منزل میدهد.جهت خرید فرش وینتیج شما میتوانید به سایت هایپر کارپت مراجعه کنید.

فرش های 1200 شانه به دلیل استفاده از بهترین نوع اکریلیک و الیاف حجیم در تولید، مدرن بودن دستگاه های بافنده و استفاده از تکنولوژی روز، قیمت بالاتری نسبت به سایر فرش های ماشینی دارند. اما این فرش را می توان از فروشگاه های اینترنتی با قیمت مناسب تری نسبت به فروشگاه های شهر خود  خریداری کرد. کاهش قیمت در فروشگاه های اینترنتی فرش به دلیل فروش مستقیم فرش از درب کارخانه و بدون واسطه و همچنین حذف هزینه های اضافی ناشی از ایجاد نمایشگاه می باشد.در نتیجه فرش خود را با ارسال رایگان تحویل بگیرید.تشخیص فرش 1200 شانه

خرید مستقیم فرش از هایپر کارپت یعنی خرید فرش از کارخانه، شما میتوانید همین الان از خود کاشان با قیمت فرش مناسب تهیه کنید آن هم با ارسال رایگان درب منزل. فروشگاه اینترنتی آمازون، هایپر کارپت، ای بِی و فروشگاه اینترنتی علی بابا فروشگاه هایی هستند که رقیبی همتای آن ها نیست پس شما میتوانید با اعتماد کامل خرید فرش ماشینی از هایپر کارپت را انجام برسانید.

این مطلب رپورتاژ آگهی است و توسط تیم تحریریه اقتصادآنلاین تهیه نشده است.