۰ نفر

فردا دوشنبه ادارات و مدارس کدام استان ها تعطیل است؟

۲۵ دی ۱۴۰۱، ۱۲:۰۵
کد خبر: 695170
فردا دوشنبه ادارات و مدارس کدام استان ها تعطیل است؟

با تداوم بارش برف و سردی هوا مدارس و ادارت برخی استان ها در روز دوشنبه تعطیل شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، ادامه بارش برف در تعدادی از استان‌های کشور موجب برودت هوا و افت فشار گاز در این استان‌ها شده است. در حالی که ادارات و مدارس برخی استان ها در دو روز ابتدایی هفته تعطیل شدند  بر اساس تصمیم استانداری ها، برای صرفه جویی در مصرف گاز تعطیلی برخی ادارات و سازمان، بانک‌ها و مدارس در نقاطی از کشور ادامه دارد.

ادارات، دانشگاه‌ها و مدارس برخی استان‌های کشور فردا دوشنبه ۲۶ دی ماه تعطیل یا غیرحضوری شدند.

ادارات استان اردبیل روز دوشنبه طبق روال فعالیت خود را شروع می‌کنند

استانداری اردبیل اعلام کرد: ادارات این استان از فردا دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ طبق روال فعالیت خود را شروع خواهند کرد.

مدارس کردستان فردا تعطیل است

آموزش و پرورش استان کردستان:

به دلیل برودت هوا و اختلال  در تردد به دلیل لغزندگی معابر در روز دوشنبه ۲۶دی‌ماه تمامی مدارس روستایی در همه‌ی مقاطع تحصیلی در هر دو شیفت صبح و عصر به صورت غیر حضوری برگزار می‌گردد.

همچنین تمامی مدارس مقطع پیش دبستانی و مقطع ابتدایی در سطح شهرهای استان در هردو شیفت تعطیل و آموزش‌ها به صورت غیرحضوری خواهد بود.

مدارس پیش دبستانی و ابتدایی ۱۰ شهرستان کرمانشاه روز دوشنبه غیرحضوری است

مدیرکل بحران استانداری کرمانشاه از غیرحضوری شدن فعالیت مقطع پیش دبستانی و ابتدایی در ۱۰ شهرستان استان به دلیل سرمای هوا در نوبت صبح روز دوشنبه (۲۶ دی) خبر داد و گفت: فعالیت مقاطع متوسطه اول و دوم در نوبت صبح این شهرستان ها هم با دو ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

تعطیلی و تاخیر در فعالیت مدارس استان مربوط به ۱۰ شهرستان است و شامل شهرستان‌های گیلانغرب، سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و ثلاث باباجانی نمی‌شود.

تمامی مقاطع تحصیلی البرز فردا غیرحضوری است

روابط عمومی استانداری البرز:

کلاس‎های کلیه مقاطع تحصیلی مدارس آموزشی دولتی، غیر دولتی و آموزشگاه‎های سطح استان به صورت غیر حضوری تشکیل شده و کودکستان‎ها (پیش دبستان و مهدکودک‎ها) نیز تعطیل هستند.

فعالیت دانشگاه‎ها و بانک‎های استان نیز طبق روال می‎باشد و امتحانات نهایی نیز طبق برنامه‎های اعلام شده برگزار می‎شود.

ازسرگیری فعالیت ادارات و مراکز آموزشی اصفهان به روال عادی

براساس تصمیم کمیته مدیریت بحران استان اصفهان همه ادارات، دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی استان اصفهان از روز دوشنبه فعالیت خود را به روال عادی از سر خواهند گرفت.

ادارات تهران فردا فعال هستند

تمامی دستگاه‌ها، سازمان‌ها و ادارات استان تهران در روز دوشنبه ۲۶ دی ماه دایر است.

بر اساس هماهنگی به عمل آمده با وزارت نفت مبنی بر کنترل نسبی مصرف بهینه گاز مقرر شد تمامی دستگاه‌ها، سازمان‌ها و ادارات دولتی در سطح استان تهران در روز دوشنبه مورخ ۲۶ دی ماه ۱۴۰۱ مطابق روال عادی به فعالیت بپردازند و درجه حرارت محیط اداری را بین ۱۸ تا ۲۱ درجه حفظ نمایند.

تمام دستگاه‌های اجرایی موظف به حداقل رساندن میزان مصرف گاز در پایان ساعت اداری هستند.

تعطیلی مدارس ابتدایی و متوسطه اول استان زنجان / شروع به کار اداره‌ها از ساعت ۹:۳۰ تا پایان هفته

مدیریت بحران استان زنجان اعلام کرد: به‌ علت برودت هوا مدارس ابتدایی و متوسطه اول استان از فردا دوشنبه ۲۶ دی‌ماه تا پایان هفته تعطیل بوده و آموزش به صورت مجازی برگزار می‌شود.

همچنین تا پایان هفته جاری همه دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان به جز شعب منتخب بانک‌ها و دستگاه‌های خدماتی، درمانی و امدادی از ساعت ۹:۳۰ شروع به کار خواهند کرد.

مدارس هفت شهرستان سیستان و بلوچستان غیرحضوری شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان: آموزش مقطع تحصیلی پیش‌دبستانی و ابتدایی در شهرستان‌های زاهدان، میرجاوه و بخش نصرت آباد در شیفت صبح و در شهرستان‌های زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز در هر دو شیفت فردا دوشنبه غیرحضوری است.

تعطیلی تمام مدارس تهران روز دوشنبه

آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد با توجه به شرایط جوی و بارش برف و همچنین تشدید برودت هوا و لغزندگی معابر؛ فردا ۲۶ دیماه، آموزش در تمام مدارس مناطق ۱۹ گانه پایتخت به صورت غیر حضوری است.

فعالیت ادارات استان سمنان دوشنبه ساعت ۹ آغاز می‌شود

جانشین رئیس ستاد مدیریت بحران استان سمنان:

فعالیت همه ادارات، سازمان‌ها، ارگان‌ها، شرکت‌های دولتی و بانک‌های استان سمنان روز دوشنبه (فردا) با تاخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

فعالیت ادارات قم فردا دوشنبه ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود

فعالیت کلیه دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌ها، موسسات ، بانک ها و مراکز آموزشی اعم از دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و مدارس آموزش و پرورش قم فردا دوشنبه براساس مصوبه جلسه اضطراری ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های قزوین تا آخر هفته  

با تصمیم ستاد مدیریت بحران استانداری قزوین دانشگاه‌ها و مدارس در سطح استان تا آخر هفته تعطیل شدند و کلاس‌های آنها به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

شروع به کار تمامی دستگاه‌های دولتی از روز دوشنبه ۲۶ دی تا پایان هفته ساعت ۹ صبح و پایان کار ساعت ۱۴ خواهد بود.

ادارات خراسان‌رضوی فردا هم تعطیل شد

فعالیت مراکز آموزشی اعم از مهدهای کودک، مدارس و دانشگاه‌ها تا آخر هفته جاری تعطیل و به‌صورت مجازی انجام خواهد شد.

ادارات استان خراسان‌رضوی فردا دوشنبه ۲۶ دی‌ماه ۱۴۰۱ تعطیل شد و فعالیت‌ها به‌صورت دورکاری انجام خواهد شد.

ادارات و مدارس همدان فردا تعطیل شد

بر اساس تصمیم کارگروه استانی مدیریت مصرف انرژی استان همدان همه دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌ها، موسسات، بانک‌ها، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی فردا به دلیل بارش برف و برودت هوا تعطیل است.

 مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات تهران فردا هم تعطیل است؟

با توجه به ادامه برودت هوا و بارش برف در تهران و ادامه وضعیت کمبود گاز در برخی از شهرهای کشورمان و لزوم تمهید تصمیمات ضروری برای کاهش میزان مصرف گاز، احتمال تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات در برخی از شهرها از جمله در تهران بسیار بالاست.

بر همین اساس، عصر امروز نیز جلسه‌ مربوطه برای تصمیم‌گیری در این باره در استانداری تهران تشکیل خواهد شد.

 مدارس گلستان دوشنبه غیرحضوری و ادارات با تاخیر کار خود را آغاز می کنند

استاندار گلستان گفت: مدارس فردا دوشنبه ۲۶ دی ماه نیز غیر حضوری و آموزش‌ها در سامانه شاد ادامه یابد.کلاس‌های دانشگاه نیز تعطیل خواهد بود و آزمون‌ها بهتر است غیر حضوری باشد. ادارات نیز کار خود را با یک ساعت و نیم تاخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز می‌کنند.

دورکاری ادارات، مدارس و دانشگاههای خراسان شمالی تا پایان هفته تمدید شد

استاندار خراسان شمالی در نشست ستاد بحران از ادامه دورکاری ادارات، مدارس و دانشگاه‌های استان خبر داد.

مهد‌های کودک، مدارس و دانشگاههای خراسان رضوی  تا پایان هفته تعطیل شد

فرماندار مشهد گفت: مهد‌های کودک، مدارس و دانشگاه‌ها در تمام مقاطع از امروز یکشنبه ۲۵ دی ماه تا پایان هفته غیر حضوری شد.

مدارس و دانشگاههای گیلان تا چهارشنبه غیرحضوری وساعات کاری ادارات محدود است

قرارگاه مدیریت جهادی گاز گیلان اعلام کرد تا پایان هفته جاری ادارات با ساعت کاری محدودتر به فعالیت خود ادامه می دهند و فعالیت آموزشی مدارس و مراکز آموزش عالی و دانشگاه های استان نیز به صورت غیرحضوری است.

ساعت کاری ادارات تا روز چهارشنبه ۲۸ دی ماه ساعت ۸:۳۰ دقیقه و پایان آن ۱۲:۳۰ دقیقه خواهد بود و فعالیت های آموزشی غیرحضوری است و فقط امتحانات دانشگاه‌ها و پایه دوازدهم مدارس در مدت زمان و مکان محدود برگزار می‌شود.

غیرحضوری شدن مدارس خراسان جنوبی تا پایان هفته

 مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از غیر حضوری شدن تمامی فعالیت‌های آموزشی، پرورشی و تربیتی مدارس استان از فردا دوشنبه ۲۶ دی ماه جاری تا پایان هفته خبر داد.

سید علیرضا موسوی نژاد، امروز یکشنبه ۲۵ دی در نشست شورای معاونان این اداره کل اظهار کرد: برای حفط سلامتی دانش آموزان بر اثر برودت هوا و صرفه جویی در مصرف حامل‌های انرژی به منظور برخورداری تمامی مردم از نعمت گاز، تمامی خدمات آموزشی و پرورشی مدارس، مراکز پیش دبستانی و کودکستان‌های استان از فردا دوشنبه ۲۶ دی تا پایان هفته جاری به صورت غیرحضوری و از طریق شبکه شاد ارائه می‌شود.