۰ نفر

فال ابجد روزانه پنج شنبه ۷ مهر ۱۴۰۱

۷ مهر ۱۴۰۱، ۱:۲۸
کد خبر: 670847
فال ابجد روزانه پنج شنبه ۷ مهر ۱۴۰۱

فال ابجد جزو مشهورترین و قدیمی ترین فال ها بوده و در میان بسیاری از ایرانیان به دلیل پیشینه آن مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش اقتصادآنلاین، حروف ابجد  یک روش برای مرتب کردن حروف زبان عربی است که بر پایه الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده‌اند. ما گاهی این شیوه را در شماره‌گذاری موارد یا صفحات دیده‌ایم یا خودمان به کار گرفته‌ایم.حروف ابجد را حتی اگر نشناسید حتما اسم آن را شنیده و حتی بدون اینکه بدانید از آن استفاده‌ هم کرده‌اید.  یکی از راه های کشف و رسیدن به نتیجه در علوم غریبه حروف ابجد می باشد. حروف ابجد به دو نوع کبیر و صغیر می باشند. یکی از انواع روشهای طالع یا فال بینی، روشی است که به طریق محاسبه ابجدی صورت می گیرد. فال ابجد یکی از قدیمی ترین انواع فال بینی است که آن را به دانیال نبی و سپس به امام جعفر صادق (ع) نسبت می دهند.

فال ابجد امروز ۷ مهر را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.



فال ابجد امروز برای متولدین ماه های مختلف امروز ۷ مهر را می توانید در این قسمت بخوانید.

فال ابجد امروز متولدین فروردین

ابجد فال شما: ج ا ج

تعبیر:  فالت خوب است. خیر و برکت در زندگی شما سرازیر خواهد شد،، به زودی صاحب ملک یا املاکی می شوید که برایتان آرامش و آسایش را در آینده به وجود می آورد،، باعث می‌شود خیلی زود از مشکلات نجات پیدا کنید و به سربلندی و موفقیت های بالایی خودتان را برسانید.

فال ابجد امروز متولدین اردیبهشت

ابجد فال شما: ج آ ب

تعبیر:  مقصود بسیار بدی دارید و مطمئنا از کار خود پشیمان خواهید شد. اگر تصمیم دارید کاری را آغاز کنید سعی کنید توکلتان به خداوند باشد و از هیچ چیز هراس نداشته باشید. شاید مجبور شوید با افرادی درگیر شوید اما نگران نباشید که سرانجام در این قضیه پیروز میدان خواهید بود.

جذابیت قدرت موفقیت

فال ابجد امروز متولدین خرداد

ابجد فال شما:آ ج د

تعبیر:  حرف‌هایی به گوشتان می‌رسد که از شنیدن آنها بسیار ناراحت خواهید شد، سعی کنید این افراد را به دست خداوند بسپارید تا جزای کارشان را ببینند. اگر از فردی آزرده خاطر هستید مطمئن باشید که این شخص خودش به جانبتان باز می گردد کافی است اندکی صبور باشید.

فال ابجد امروز متولدین تیر

ابجد فال شما: ب آ آ

تعبیر:  اگر ناخوش احوال هستید به زودی سلامتی خود را به دست می آورید و از این نظر نگرانی برای تان وجود ندارد. ممکن است افرادی همواره برایتان مشکلاتی به وجود بیاورند و در پی توطئه و دسیسه چینی باشند، آنها را به خدا بسپارید و از درگیری به دور باشید تا گزندی به شما نرسد.



فال ابجد امروز متولدین مرداد

ابجد فال شما: د ج آ

تعبیر:  مقصودی که دارید برایتلن مشکلات فراوانی به همراه دارد و شما را به دردسر می‌اندازد پس از آن صرف نظر کنید. اگر نسبت به مسائلی ناامید هستید سعی کنید توکلتان به خداوند باشد تا بهترین نتیجه عایدتان شود. افرادی به منزلتان می‌آیند که باید از آنها به خوبی پذیرایی کنید.

فال ابجد امروز متولدین شهریور

ابجد فال شما: آ ‌آ ‌د

تعبیر:  از تهمت و غیبت پرهیز کنید که این کار شما را به مشکل خواهد انداخت. اگر نسبت به افرادی حسادت دارید سعی کنید از خصلت دوری کنید و شکرگذار آنچه که خداوند به شما عطا فرموده باشید، عدم این کار موجب می شود هر آنچه را که دارید از دست بدهید.

فال ابجد روزانه متولدین مهر

ابجد فال شما: ج ب آ

تعبیر:  اقبال نیکویی در انتظارتان است و مطمئناً به آرزوهایتان دست پیدا می کنید. اگر احساس می کنید افرادی همواره در کارتان سنگ اندازند باید با آنها مقابله کنید. پولی به دستتان می رسد که حلال نیست و نباید آن را در زندگیتان به کار ببندید. اگر تصمیم دارید سفر کنید سعی کنید به یک شهر مذهبی باشد.

فال ابجد روزانه متولدین آبان

ابجد فال شما: د ج ب

تعبیر:  طالعت نیک است. قصد و نیت پاکی در سر خود دارید به زودی به مقصود خود دست پیدا خواهید کرد،، روزگار بر وفق مراد شماست اگر چشم انتظار شخصی هستید زودی این انتظار به پایان خواهد رسید که باعث شادی و خوشحالی در شما می شود و پیروزی را در شما ایجاد می کند.

فال ابجد روزانه متولدین آذر

ابجد فال شما: د د ب

تعبیر:  طالعت خوب نیست. درگیری های خانوادگی در پیش رو دارید بهتر است؛ دست از خصومت بردارید چون برایتان مشکلات بسیاری در آینده به وجود می آورد شما را به نابودی و شکست مواجه خواهد کرد،، تا میتوانید دست از فتنه و فتنه انگیزی های بیهوده بردارید و خودتان را به فساد آلوده نکنید.

فال ابجد روزانه متولدین دی

ابجد فال شما: آ د آ

تعبیر:  نیت خوبی کرده اید. به لطف خداوند گشایشی در زندگی برایتان رخ خواهد داد شما از مشکلات و سختی ها نجات پیدا خواهید کرد و شادی و خوشبختی را در خود ایجاد می کنید،، به زودی اگر گمشده ای دارید پیدایش خواهید کرد واین باعث خوشحالی در شما میشود‌.

فال ابجد روزانه متولدین بهمن

ابجد فال شما: ج ج ب

تعبیر:  طالع خوبی دارید. به زودی گره از کارتان گشوده خواهد شد و شما به سربلندی و مقامات بالا دست پیدا خواهید کرد،، و شادی و خوشبختی را در زندگی برای خود به دست خواهید آورد بهتر است؛ به زندگی بدبین نباشید و دیگران را زود قضاوت نکنید.

فال ابجد روزانه متولدین اسفند

ابجد فال شما: د ب ج

تعبیر:  به زودی از غم و اندوه زندگی نجات پیدا خواهید کرد و شادی و خوشبختی در زندگی شما سرازیر می‌شود،، به مجلسی بزرگ دعوت خواهید شد که برایتان خوشایند است خبرهای خوب و خوشی به گوشتان خواهد رسید باعث خوشحالی و آرامش گرفتن در شما خواهد شد.