۰ نفر

فال حافظ امروز پنج شنبه ۷ مهر + تفسیر دقیق

۷ مهر ۱۴۰۱، ۰:۴۸
کد خبر: 670846
فال حافظ امروز پنج شنبه ۷ مهر + تفسیر دقیق

همواره در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۷ مهرماه از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. تفال به حافظ ۷ مهرماه را بخوانید.

به گزارش اقتصادآنلاین، فال گرفتن از  آثار ادبی، از باور‌های کهن این مرز و بوم است. در گذر زمان ساکنان این خاک به ادیبانی که گمان می‌بردند بهره‌ای از کلام حق دارند رجوع می‌شد. با این حال، اما در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است.

برای اینکه فال حافظ امروز ۷ مهر با تفسیر و تفسیر دقیق را بدانید این مطلب را از دست ندهید.



فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد.

فـال حـافـظ متولدین فروردین

ای پسته تو خنده زده بر حدیث قند

مشتاقم از برای خدا یک شکر بخند

طوبی ز قامت تو نیارد که دم زند

زین قصه بگذرم که سخن می‌شود بلند

تعبیر فال حافظ :

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد دلتنگ کسی هستی که در دلت جایگاه ویژه ای دارد و هیچ‌کس و هیچ‌چیز نمی تواند جای او را برایت پر کند، دلت حتی برای یک لبخند او نیز تنگ شده است. ان‌شاءالله که به زودی دلتنگی تان برطرف شود.

فـال حـافـظ متولدین اردیبهشت

به کوی میکده یا رب سحر چه مشغله بود

که جوش شاهد و ساقی و شمع و مشعله بود

حدیث عشق که از حرف و صوت مستغنیست

به ناله دف و نی در خروش و ولوله بود

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد خودت را با دیگری مقایسه نکن و گله از بخت خود نداشته باش. تمام مشغله و کارهای درهم تو سر و سامان پیدا می کند، مانعی پیش پای تو است که با فکر و تدبیر خودت برداشته می شود. درد تو درمان پذیر است، کمی حوصله داشته باش.

فـال حـافـظ متولدین خرداد

برنیامد از تمنای لبت کامم هنوز

بر امید جام لعلت دردی آشامم هنوز

روز اول رفت دینم در سر زلفین تو

تا چه خواهد شد در این سودا سرانجامم هنوز

تـعـبـیـر فال حافظ:

 فال حافظ امروز شما نشان می دهد خیلی عاشق هستی و از غم و دوری شب و روز نداری ولی سعی کن کمی واقعی‌تر فکر کنی.‌ کاملا مراقب باش و در کارها دوراندیشی و آینده‌نگری را فراموش نکن. ظاهربینی ممکن است کار دست تان بدهد، حواس تان باشد که به بیراهه کشیده نشوید.

فـال حـافـظ متولدین تیر

اگر شراب خوری جرعه‌ای فشان بر خاک

از آن گناه که نفعی رسد به غیر چه باک

برو به هر چه تو داری بخور دریغ مخور

که بی‌دریغ زند روزگار تیغ هلاک

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید به دیگران کمک کن تا در صورت نیاز به یاری تو بشتابند. فقط به فکر منفعت خودت مباش و سود دیگران را نیز در نظر بگیر. حسرت گذشته‌ها را خوردن و حرص زدن برای آینده فقط امروز تو را تلخ می‌کند پس از زندگی لذت ببر و خود را گرفتار غم‌های بیهوده نساز.

فـال حـافـظ متولدین مرداد

خیال روی تو چون بگذرد به گلشن چشم

دل از پی نظر آید به سوی روزن چشم

به بوی مژده وصل تو تا سحر شب دوش

به راه باد نهادم چراغ روشن چشم

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید آرزوها و اهداف بزرگی در سر داری و برای رسیدن به آن سعی و تلاش می‌کنی. خودت هم می دانی که از عهده این کارها بهتر از هر کس دیگری بر می‌آیی اما گاهی عجولانه و شتاب زده عمل می‌کنی. کمی صبر و حوصله به خرج بده، همه مشکلات حل خواهد شد.

فـال حـافـظ متولدین شهریور

ما نگوییم بد و میل به ناحق نکنیم

جامه کس سیه و دلق خود ازرق نکنیم

عیب درویش و توانگر به کم و بیش بد است

کار بد مصلحت آن است که مطلق نکنیم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد از هر تصمیم و اقدامی ابتدا خوب فکر کنید و با درایت تصمیم بگیرید تا به اهدافی که دارید دست پیدا کنید. قناعت پیشه کنید و برای امور دنیوی خودتان را آزار ندهید. اگر تمایل داری در نظر دیگران محترم باشی احترام همه را حفظ کن و به حرف حق حتی اگر از زبان دشمنت بیان شود، احترام بگذار و تنها از سخن دانایان پیروی کن.

فـال حـافـظ متولدین مهر

صبح است ساقیا قدحی پرشراب کن

دور فلک درنگ ندارد شتاب کن

زان پیشتر که عالم فانی شود خراب

ما را ز جام باده گلگون خراب کن

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که سال هاست در انتظار وقت مناسب بوده‌ای، اکنون آنچه منتظرش بودی از راه رسیده است، تعلل نکن، وقت را از دست مده. اگر می‌خواهی به مقاصد خود در زندگی برسی و زندگی توام با آرامش و نشاطی داشته باشی، اکنون باید رنج تلاش و زحمت را به خود هموار سازی ولی هرگز پای خود را از راه صواب بیرون نگذار و عزم خود را در انجام امور خیر جزم کن.

فـال حـافـظ متولدین آبان

ای پیک راستان خبر یار ما بگو

احوال گل به بلبل دستان سرا بگو

ما محرمان خلوت انسیم غم مخور

با یار آشنا سخن آشنا بگو

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد منتظر خبری هستی که به زودی دریافت خواهی کرد. دوستان مورد اعتماد و دلسوز را ارج نهید و قدر آنها را بدانید که محرم اسرار دل شما هستند و در مواقع نیاز به یاری تان شتافته اند. فردی دست نیاز به سوی شما دراز کرده و به کمک تان احتیاج دارد. دست رد به سینه‌اش نزنید، کار خیر هیچ وقت بی نتیجه نخواهد ماند و روزی در جایی که گمان نمی کنید خداوند دست شما را خواهد گرفت.

فـال حـافـظ متولدین آذر

جلوه بخت تو دل می‌برد از شاه و گدا

چشم بد دور که هم جانی و هم جانانی

سر عاشق که نه خاک در معشوق بود

کی خلاصش بود از محنت سرگردانی

تـعبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید بخت و طالع تو بسیار بلند است و با تمام مشکلات و سختی‌هایی که داری به مقصود خود خواهی‌رسید. از چشم بد حسودان و بدخواهان به خدا پناه ببر؛ چراکه به زودی دلت شاد و لبت خندان و زندگی ات زیبا و سعادتمند خواهد شد.

فال حافظ متولدین دی

به چشم کرده‌ام ابروی ماه سیمایی

خیال سبزخطی نقش بسته‌ام جایی

امید هست که منشور عشقبازی من

از آن کمانچه ابرو رسد به طغرایی

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید اگرچه به ظاهر رسیدن به مقصود دور و بعید به نظر می رسد اما همچنان امیدواری خود را حفظ کنید و بیشتر از پیش تلاش و پشتکار داشته باشید تا به مقصود برسید. با دوستان جانی و دلسوز با محبت و عشق رفتار کرده و یکرنگ و استوار باشید. برای رسیدن به مراد دل با اراده آهنین و همت عالی قدم در راه بگذارید.

فـال حـافـظ متولدین بهمن

خیال نقش تو در کارگاه دیده کشیدم

به صورت تو نگاری ندیدم و نشنیدم

اگر چه در طلبت همعنان باد شمالم

به گرد سرو خرامان قامتت نرسیدم

تعبیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که مدت‌هاست در انجام نیتی تلاش بسیار می‌کنی و با سعی و کوشش فراوان تمام مشکلات را از سر راه برداشته‌ای و تمام هدفت رسیدن به آن مقصود است. مطمئن باش که عاقبت جوینده یابنده خواهد بود و تلاش‌های تو نیز بی ثمر نخواهد ماند. پس هرگز امید خود را به فردایی بهتر از دست نده.

 فـال حـافـظ متولدین اسفند

بازآی ساقیا که هواخواه خدمتم

مشتاق بندگی و دعاگوی دولتم

هر چند غرق بحر گناهم ز صد جهت

تا آشنای عشق شدم ز اهل رحمتم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید روزهای زیادی را به انتظار گذرانده‌اید، این مسئله باعث رنج‌تان شده است. برای رسیدن به سرمنزل مقصود باید در کنار تلاش و کوشش به خداوند توکل کرده و از او یاری بخواهید. اگرچه راه رسیدن به مقصود دور و پرپیچ و خم است اما مایوس نباشید، همه چیز را به خداوند بسپارید. اگر از یک راه به نتیجه نرسیده‌اید راه‌های دیگر را امتحان کنید تا به آن چه می‌خواهید دست پیدا کنید.

شما می‎توانید در مورد اینکه فال و طالع‎تان درست اعلام شده یا خیر، در پایین همین مطلب در قسمت نظرات بیان کنید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید