۰ نفر

فال امروز؛ فال روزانه شخصی ۷ مهر

۷ مهر ۱۴۰۱، ۰:۰۴
کد خبر: 670844
فال امروز؛ فال روزانه شخصی ۷ مهر

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش! برای آگاهی از اتفاقات مهم پیش روی خود فال روزانه را بخوانید.

به گزارش اقتصادآنلاین، می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در اینجا مشاهده کنید.

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین ۷ مهر:

در چند ماه آینده از تک تک روزهای زندگیتان لذت خواهید برد و نهایت استفاده را از لحظات خود خواهید کرد. شما اتفاقاتی را تجربه خواهید کرد که شخصیت شما را به گونه ای متحول می کنند که تبدیل به همان شخصی می شوید که همیشه می خواسته اید. یک نفر که نگرشی کاملا متفاوت نسبت به زندگی دارد به صورت ناگهانی طی آبان و آذر وارد زندگی شما خواهد شد و به شما خواهد آموخت که انسان ها می توانند نگرش هایی کاملا متفاوت نسبت به زندگی و دنیای اطرافشان داشته باشند و در عین حال از دوستی با هم و در کنار هم بودن لذت ببرند. اگر مجرد هستید در فصل زمستان عشقی رمانتیک را تجربه خواهید کرد که از شعله های تند آن در ابتدای راه به نظر می رسد که آتش آن خیلی زود فروکش کند. با این همه حتی اگر شعله های این آتش پس از مدتی کمی از التهاب بیفتند هم این رابطه حتی اگر به ازدواج ختم نشود هم حداقل تا مدتی طولانی ادامه خواهد یافت.



فال روزانه متولدین فروردین

این روزها در رابطه با آینده کاری خود بسیار هیجان زده هستید، اما در کنار آن یک جور احساس نگرانی ناشی از عدم اطمینان در رابطه با چگونگی انجام وظایف و مسئولیت هایتان شما را اذیت می کند. اجازه ندهید ترس از قضاوت های دیگران روی شما و عملکردتان تأثیر بگذارد و با همه و مهمتر از آن با خودتان صادقانه رفتار کنید و خود واقعیتان باشید. شما دوست دارید در رابطه عاطفیتان استقلال خودتان را حفظ کنید و احساس می کنید طرف مقابلتان دارد از حد و حدودی که شما برای رابطه تان تعیین کرده اید فراتر می رود و همین باعث شده که ارزش رابطه تان را در ذهن خود زیر سوال ببرید. در مورد این موضوع با طرف مقابلتان با صراحت تمام صحبت کنید. با شنیدن یک موسیقی موجی از خاطرات گذشته به مغزتان هجوم می آورد. از مرورشان لذت ببرید، اما در آن غرق نشوید و تصمیم اشتباهی نگیرید.  برنامه ریزی هایتان برای کاری درست و منظم پیش می رود.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز می تواند روز آرامی برای شما و عشقتان باشد و می توانید همراه با هم به موفقیت های گذشته تان و اهدافی که برای آینده دارید فکر کرده و به صحبت و مشورت بپردازید. این که تصور درست و واضحی از گذشته داشته باشید برای یک نتیجه گیری صحیح و برنامه ریزی موثر از اهمیت بسیاری برخوردار است. اگر در کنار خانواده تان زندگی می کنید امشب فرصت خوبی خواهد بود برای این که به فعالیت هایی بپردازید که همه اعضای خانواده از انجام آنها لذت می برند و در کنار هم وقت بگذرانید. موبایل هایتان را کنار بگذارید یا حتی خاموش کنید، اگر می خواهید این ساعات خوش را یک جا ثبت کنید هم به جای دوربین موبایلتان از یک دوربین عکس برداری استفاده کنید! در مورد یک مسئله خانوادگی اگر کوتاه بیایید به نفع شماست. به پدر و مادرتان بیشتر توجه کنید. حواستان باشد، این روزها قبل از اینکه کاری را به پایان برسانید، سراغ کار دیگری نروید، وگرنه خسارت جبران ناپذیری به بار می آورید که به شدت پشیمان تان می کند. حواستان به قولی که داده اید باشد.

فال امروز متولدین خرداد

اگر از کسی دلخور هستید اجازه ندهید ناراحتیتان کنترل رفتارتان را از دست شما خارج کند و یادتان باشد رفتارتان می تواند اوضاع را به گونه ای تغییر دهد که هر چقدر هم پشیمان شوید نتوانید رفتار بد خود را جبران کنید. کمی دست نگه دارید تا از تمام جوانب ماجرا آگاه شوید. امروز شما عشق شدیدی نسبت به شریک عاطفیتان در خود احساس می کنید و یک دیدار غیر مترقبه می تواند فرصت بیان احساسات شما را فراهم کرده و حتی رابطه شما را بهم نزدیک تر کند. البته به شما توصیه می شود که زیاده روی نکنید، در غیر این صورت ممکن است احساساتی خلاف آنچه انتظارش را دارید در طرف مقابلتان ایجاد کرده و نتیجه معکوس بگیرید. به جایی دعوت می شوید که برای تان تازه است. بروید و حواستان باشد تا تجربه جدید کسب کنید. در مورد یک مسئله مالی مشورت با دیگران و استفاده از تجربیات آنها به نفع شماست. بهتر است در سرمایه گذاری های بزرگ، آخر و عاقبت کار را نیز بسنجید. به سلامتتان بیشتر اهمیت بدهید.

فال روزانه متولدین تیر

اگر با مشکلی که امروز پیش رویتان قرار گرفته است با پشتکار و اراده روبرو شوید به زودی پیشرفت قابل توجهی را در کارهایتان مشاهده خواهید کرد. امروز ناگهانی شخصی سرزده به دیدارتان خواهد آمد و احساسات ضد و نقیضی را در شما ایجاد خواهد کرد. از طرفی از دیدن او خوشحال هستید و از طرفی دیگر هم انتظار آمدن مهمان را نداشته اید و نه آمادگی لازم را دارید و نه با وجود این همه کاری که در لیست کارهای روزانه تان قرار دارد وقت کافی دارید تا آنطوری که دلتان می خواهد با این شخص وقت بگذرانید. از نزدیکانتان بخواهید به شما کمک کنند و کارهای که لزومی ندارد حتما توسط شما انجام شوند را به عهده بگیرند تا بتوانید از بودن در کنار این مهمان ناخوانده اما عزیز لذت ببرید. در مورد مسئله ای که نگرانش هستید، بهتر است خودتان را در اولویت قرار دهید و دائم نگران اینکه مردم چه خواهند گفت نباشید. مردم به هر حال حرف می زنند و شما را قضاوت می کنند. همان کاری را بکنید که شما را خوشحال و راضی می کنید و حواستان باشد که آن را به نحو احسن انجام دهید.

فال و طالع بینی متولدین مرداد

مدتی است که از وزن ایده آل خود فاصله گرفته اید و احساس می کنید رعایت یک رژیم غذایی سالم و داشتن برنامه منظم ورزشی هدفی دشوار و امکان ناپذیر است، اما اگر تمام تلاش خودتان را بکنید مطمئن باشید زحماتتان بی نتیجه نخواهند ماند. با کمی مطالعه می توانید غذاهای رژیمی و در عین حال خوشمزه ای را یاد بگیرید و فعالیت های ورزشی خود را با تفریح همراه کرده و از آن لذت ببرید. در نظر داشته باشید که امروز همان طور که می توانید عادت های مثبت در خود به وجود بیاورید، به سادگی ممکن است تحت تأثیر انرژی های منفی نیز قرار بگیرید، پس تا جایی که می توانید خودتان را از افراد منفی نگر دور نگه دارید. با مسئولیتی دشوار مواجه شده اید که از موفقیت در آن اطمینان ندارید. از تقسیم امور و درخواست کمک هراس به دل راه ندهید. قدر نعمت هایی که دارید، بدانید. افزون خواهی و زیاده طلبی این روزها می تواند خیلی راحت شما را به بیراهه ببرد. حواستان به دخل و خرجتان باشد. دهن بین نباشید.

فال امروز متولدین شهریور

شما احساس می کنید که تمامی اطلاعات لازم برای گرفتن تصمیمی بسیار مهم را در دست دارید و کمی عجولانه می خواهید در این باره اقدام کنید. بهتر است کمی دندان روی جگر بگذارید و تا مانی که اطلاعات خود را تکمیل نکرده اید دست به کار نشوید. امروز شما سرشار از احساسات عاشقانه هستید، ولی در طول روز دور و برتان حسابی شلوغ خواهد بود و هیچ فرصتی برای این که این همه عشق و احساسات را نسبت به کسی که دوست دارید ابراز کنید نخواهید داشت. کمی صبور باشید، تا بعد از ظهر امروز فرصتی که در انتظارش هستید را به دست خواهید آورد و می توانید هرچقدر دلتان می خواهد او را در کلمات و نگاه های عاشقانه خود غرق کنید. حرفی به شما زده می شود که بهتر است نسبت به آن جبهه نگیرید، از این گوش بشنوید و از آن گوش به در کنید. آخرین چیزی که این روزها به آن نیاز دارید، درگیری و جر و بحث با دیگران است. زندگی رمز و رازی پیچیده نیست، کافی است هدفی برای خود برگزینید و خود را وقف آن کنید تا لحظات زندگی تان هدفمند شوند.

طالع بینی روزانه متولدین مهر

شاید امروز مجبور باشید نقش پرستار را بازی کنید. شاید عشقتان، یکی از اعضای خانواده تان و یا حتی یکی از دوستانتان به شما بگوید که حالش خوب نیست و شما زمان زیادی را صرف مراقبت از او خواهید کرد و هر کاری که از دستتان بربیاید انجام خواهید داد تا حالش بهتر شود. راستش را بخواهید لازم نیست بیش از اندازه خودتان را خسته کنید، در واقع عامل های روانی پشت این جریان هستند و این فرد از روی حسادت به خاطر توجهی که به دیگران دارید می خواهد توجه شما را به خودش جلب کند. البته این می تواند تلنگری برای شما باشد و به شما یادآوری کند که این فرد به محبت و توجه شما نیاز دارد. به سلامت روحی و جسمی خود بیشتر اهمیت بدهید. سعی کنید برای هر مسئله ای که پیش می آید، بیش از اندازه عصبی نشوید. خوابی که دیده اید تعبیرش خیر است، پریشان نشوید. به انتخاب تان شک نکنید و به راه تان ادامه بدهید. وسیله ای که مدتی است دنبالش هستید، تهیه خواهید کرد. از شخصی راه دور خبری می رسد که خوشحال تان می کند.

فال روزانه متولدین آبان

عدم موفقیت اخیرتان در به دست آوردن نتایجی که انتظار داشته اید باعث شده است که نسبت به اهداف خود دلسرد و نا امید شوید. باید این نکته را به شما متذکر شویم که سخت در اشتباهید و در واقع شما در مسیر درست برای رسیدن به موفقیت قرار دارید و سنگ هایی که در راهتان هستند به زودی تبدیل به شن ریزه هایی بی اهمیت خواهند شد. بهتر است به جنبه مثبت وضعیت موجود نگاه کرده و سعی کنید از مشکلاتی که برایتان به وجود آمده اند به چشم درس زندگی و فرصتی برای افزایش بینش و خرد خود نگاه کنید. شما تمام حواس خود را روی مسائل مادی متمرکز کرده اید، بد نیست نگاهی هم به درونتان بیندازید و معنویات را نیز در نظر داشته باشید. در رابطه عاطفی تان دقیقا همان اتفاقی خواهد افتاد که دلتان می خواهد. شخصی را برای انجام کاری انتخاب کرده اید به او اطمینان کنید و اجازه بدهید تا کارش را انجام دهد. برای دلخوشی های کوچکتان ارزش بیشتری قائل شوید تا از آن ها لذتی وصف نشدی ببرید. دوستی به دیدارتان می آید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز شما در یک اختلاف به بن بست رسیده اید و احساس می کنید باید به طور جدی در این رابطه اقدام کنید. شما میل شدیدی به حفظ ثبات در زندگی خود احساس می کنید، اما در کمال ناراحتی می دانید که دارید احساسات خود را برای حفظ هماهنگی در روابط شخصی و کسب و کارتان سرکوب می کنید و نادیده می گیرید. شما باید کمی کوتاه بیایید، زیرا نمی توانید توهمی که شما را به این وضعیت کشانده است را ادامه دهید. مجرد ها خودشان را برای غافلگیر شدن در این روزها آماده کنند، ممکن است عشق قدیمی شما به سراغتان بیاید و یا یک نفر که فکرش را هم نمی کنید در انتظار عشق و توجه شما باشد. زمانی که طوفان ها شما را از پیش روی به سوی موفقیت باز می دارند هم به تلاش خود ادامه دهید و نا امید نشوید. اتفاقاتی که این روزها برایتان پیش می آید شما را با تجربه تر می کند. مدتهاست شک و تردید نسبت به شخصی ذهن شما را پر کرده، به این صدا ها گوش نکنید و اهمیت ندهید.

فال روز متولدین دی

امروز رویاهای قدیمی و توهمات مداوم شما با به وجود آمدن فرصت هایی جدید که به ایده ها و افکار شما اجازه تحرک می دهند به پایان خواهند رسید. احساس خوشحالی و انرژی زیادی که در درون خود احساس می کنید به تمام اعضای خانواده تان نیز انتقال پیدا خواهد کرد. به نظر می رسد که دوره از زندگی شما به پایان رسیده و آماده اید تا فصل جدیدی را آغاز کنید. با این همه ممکن است احساس تردید نسبت به خودتان و توانایی هایتان در به انجام رساندن مسئولیت هایی که به عهده گرفته اید هر از گاهی هوای آفتابی دلتان را ابری کند، اجازه ندهید این احساس بی اساس اثر منفی روی شما گذاشته و حال خوبتان را از شما بگیرد. خودتان را به دردسر نیندازید خستگی مفرط این روزها به شدت اذیتتان می کند. با خودتان خلوت کنید و کارهایتان را بررسی کنید، هیچ چیز ارزش از بین رفتن آرامش و سلامتتان را ندارد، هرچه زودتر کارهایتان را بر اساس اهمیتشان اولویت بندی کنید تا انرژی تان بیهوده به هدر نرود.

فال متولدین بهمن

شما در حال حاضر به دنبال هدف بزرگی هستید و خوشبختانه منابع و انرژی لازم برای رسیدن به آن را در اختیار دارید. با این همه هرچند خودتان را پر انرژی و آماده برای حرکت احساس می کنید تضاد بین اهداف واقع گرایانه و رویاهای مبهم تان نوعی تردید و دودلی در شما ایجاد کرده است. اگر نسبت به تصمیمی که این اواخر گرفته اید دچار تردید شده اید کمی دست نگه دارید، تا چند روز دیگر خیال تان از بابت آن راحت خواهد شد. برای بالاتر بردن انرژی و انگیزه خود سعی کنید با دوستانی که از شما حمایت می کنند ارتباط برقرار کنید. قرار است طی یکی دو ماه آینده به منظور ادامه تحصیلات و یا به دلیل مسائل کاری به سفر بروید؟ این سفر با موفقیت بسیاری همراه خواهد بود! در رابطه عاطفی تان تغییری محسوس و شیرین خواهید داشت. حواستان باشد در مکالماتتان با یک دوست کمتر غر بزنید و کمتر ایراد بگیرید. سرعت زندگی تان بالاست و کم کم همه چیز از کنترلتان خارج می شود مگر اینکه همین حالا به خودتان بیایید و با هر پیشنهادی موافقت نکنید.

فال روزانه متولدین اسفند

اکنون اصلا زمان خوبی برای گول زدن خودتان نیست، به ویژه اگر پای مشکلات اقتصادی حل نشده در میان باشد. شاید شما قصد داشته اید تفکرات و باورهای ایده آل گرایانه خود را همان طوری که هستند حفظ کنید، اما حالا باید با حقیقت مواجه شده و بپذیرید که با تغییر یافتن شرایط این ارزش ها نیز باید به تعادل رسیده و تغییر پیدا کنند. حس ششم قوی و اراده تان دارند شما را به استفاده از راه های نا متعارف برای کسب درآمد تشویق می کنند، بهتر است در این رابطه با یک مشاور مسائل اقتصادی و یا یک شخص حرفه ای دیگر مشورت کرده و تمام اطلاعات لازم را به دست بیاورید تا مبادا کاری خلاف قانون انجام داده و برای خودتان دردسر درست کنید. از کاری که می کنید لذت ببرید و دائم از سختی هایش گله نکنید. قدر تن سالمتان را بدانید، ورزش کنید و مراقب خورد و خوراکتان باشید. تصمیمی گرفته اید که در حال حاضر برایتان دردناک است اما چند ماه دیگر از خودتان راضی خواهید بود. این روزها تا می توانید سرتان را گرم کنید.

شما می‎توانید در مورد اینکه فال و طالع‎تان درست اعلام شده یا خیر، در پایین همین مطلب در قسمت نظرات بیان کنید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید