۰ نفر

جذب عشق واقعی برای مجردها بر اساس عدد کوا

۱۶ شهریور ۱۴۰۱، ۲۰:۲۷
کد خبر: 666231
جذب عشق واقعی برای مجردها بر اساس عدد کوا

عدد کوا یکی از مباحث مهم و جذاب در فنگ شویی است که می‌تواند ساعت‌ها شما را درگیر خود کند.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛  با کمک عدد کوا می‌توانید فنگ شویی شخصی انجام دهید. جالب است بدانید که از عدد کوا می‌توانید برای انتخاب همسر مناسب استفاده کنید. برخی از افراد هماهنگی بهتری با یکدیگر در زندگی دارند و می‌توان گفته عدد کوا آن‌ها مکمل یکدیگر است؛ پس بهتر است که پیش از ازدواج، به عدد کوا نیز توجه داشته باشیم و عدد کوا مناسب خود را بشناسیم.

عدد کوا با توجه به سال تولد هر شخص محاسبه می‌شود و این عدد برای هر کسی می‌تواند متفاوت باشد. با کمک عدد کوا می‌توانید عنصر شخصی و ناحیه هماهنگ با خود را پیدا کنید و خیلی بهتر فنگ شویی شخصی انجام دهید.

محاسبه عدد کوا این امکان را به شما می‌دهد تا فنگ شویی خانه، اتاق خواب و حتی فنگ شویی ازدواج خود را خیلی بهتر و دقیق‌تر انجام دهید و از اصول فنگ شویی به درستی استفاده کنید. خوشبختانه محاسبه عدد کوا بسیار آسان است و می‌توانید خیلی راحت این کار را انجام دهید.

در ادامه این نوشته سایت فنگ شویی ثروت، می‌خواهیم به سراغ معرفی عدد کوا، محاسبه عدد کوا و عدد کوا ازدواج برویم و در نهایت بررسی کنیم که کدام زوج‌ها و با کدام عدد کوا با یکدیگر هماهنگ‌تر هستند و در زندگی تفاهم بیشتری دارند. اگر شما هم به دنبال عدد کوا زن و شوهر یا عدد کوا مناسب ازدواج خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم در ادامه این نوشته با ما همراه باشید.

ازدواج


در این زمینه بخوانید؛

نشانه هایی که عاشق شدن مردان ایرانی را لو می دهد

دوست داری ماشین بخری؟ / قوانین فنگ شویی برای جذب ثروت و خرید ماشین

۱۲ نکته ای که ثروت و آرامش رو به خونه ها میاره

فنگ شویی چه تاثیری دارد؟ + چند نکته برای سرازیر کردن پول و موفقیت به زندگی شما


 

عدد کوا چیست؟

پیش از آن که به دنبال محاسبه عدد کوا و انتخاب همسر بر اساس عدد کوا برویم، لازم است که با ماهیت عدد کوا آشنا شوید. عدد کوا یا عدد فنگ شویی یکی از بخش‌های مهم فنگ شویی به حساب می‌آید. در فنگ شویی ما بر این باوریم که روز تولد افراد و وضعیت ستارگان در آن شب، روی فرد بسیار تاثیرگذار است؛ از همین رو، بر اساس تاریخ تولد افراد، عدد کوا محاسبه می‌شود. عدد کوا یک عدد تک رقمی بین ۱ تا ۹ است؛ البته عدد ۵ نمی‌تواند عدد کوا باشد. بر اساس عدد کوا، ویژگی‌های شخصیتی و عنصر فنگ شویی هر فردی مشخص می‌شود و به کمک آن می‌توانید فنگ شویی شخصی خانه را انجام دهید.

یکی از بحث‌های جذاب پیرامون عدد کوا، انتخاب همسر مناسب بر اساس عدد کوا است. همانطور که پیش‌تر هم گفتیم، عدد کوا روی شخصیت و ویژگی‌های شخصیتی فرد تاثیرگذار است؛ از این رو انتخاب همسر بر اساس عدد کوا می‌تواند ایده‌ای جالب باشد.

چگونه عدد کوا محاسبه کنیم؟

حال که با عدد کوا و کاربردهای آن آشنا شدید، سوالی که پیش می‌آید این است که چگونه بر اساس سال تولد افراد، عدد کوا شخصی آن‌ها را محاسبه کنیم. محاسبه عدد کوا شامل چند مرحله بسیار ساده است که با دنبال کردن آن می‌توانید به راحتی عدد کوا را برای هر فردی حساب کنید. در ادامه به صورت مختصر به معرفی و آموزش محاسبه عدد کوا می‌پردازیم:

برای محاسبه عدد کوا، ابتدا باید سال تولد خود را به میلادی محاسبه کنید. سپس دو رقم آخر سال تولد خود را آن قدر با یکدیگر جمع کنید تا به یک عدد تک رقمی برسید. به عنوان مثال، اگر متولد سال ۱۹۹۷ میلادی هستید، باید عدد ۹ و ۷ را با یکدیگر جمع کنید که می‌شود ۱۶. سپس عدد ۱ و ۶ را با یکدیگر جمع کنید که می‌شود ۷.

از این مرحله به بعد، محاسبه عدد کوا برای خانم‌ها و آقایان متفاوت می‌شود. برای خانم‌ها، عدد بدست آمده در مرحله قبل را با ۵ جمع می‌کنیم و برای آقایان، این عدد را از ۱۰ کم می‌کنیم. در این مرحله نیز لازم است که دو رقم عدد را با هم جمع کنیم تا به یک عدد تک رقمی برسیم. عدد بدست آمده، عدد کوا شما خواهد بود.

البته توجه داشته باشید که محاسبه عدد کوا همیشه به این راحتی نیست و برخی از موارد مثل عدد کوا ۵ یا محاسبه عدد کوا برای متولدین بعد از سال ۲۰۰۰ میلادی کمی متفاوت است که بحث آن در اینجا نمی‌گنجد.

ازدواج

عدد کوا زن و شوهر

برای آن که ازدواج موفقی داشته باشید لازم است که عدد کوا شما با یکدیگر هماهنگ باشد. در ادامه عدد کوا هماهنگ برای ازدواج را معرفی می‌کنیم. پس از محاسبه عدد کوا خود، می‌توانید متوجه شوید که با چه کسانی هماهنگی بهتری برای ازدواج خواهید داشت.

عدد کوا ۱: ازدواج مناسب و هماهنگ با افراد عدد کوا ۳، ۴، ۱،  ۹

عدد کوا ۲: ازدواج مناسب و هماهنگ با افراد عدد کوا ۷، ۸، ۲، ۶

عدد کوا ۳:‌ ازدواج مناسب و هماهنگ با افراد عدد کوا ۱، ۳، ۴، ۹

عدد کوا ۴:‌ ازدواج مناسب و هماهنگ با افراد عدد کوا ۱، ۳، ۴، ۹

عدد کوا ۶: ازدواج مناسب و هماهنگ با افراد عدد کوا ۸، ۷، ۶، ۲

عدد کوا ۷: ازدواج مناسب و هماهنگ با افراد عدد کوا ۲، ۶، ۷، ۸

عدد کوا ۸: ازدواج مناسب و هماهنگ با افراد عدد کوا ۶، ۲، ۸، ۷

عدد کوا ۹: ازدواج مناسب و هماهنگ با افراد عدد کوا ۴، ۳، ۹، ۱

برای آن که ازدواج موفقی بر اساس عدد کوا داشته باشید، باید مطابق با عدد کوا خود، فردی را که گروه یکسانی با شما دارد انتخاب کنید.

محاسبه عدد کوا در ازدواج

یکی دیگر از کمک‌هایی که عدد کوا در ازدواج به شما می‌کند، پیدا کردن ناحیه جذب عشق است. اگر به دنبال جذب معشوق دلخواه هستید، لازم است که ناحیه جذب عشق اتاق خواب خود را بر اساس عدد کوا بشناسید و در آن قسمت از اتاق خواب، المان‌های مربوط به جذب عشق را قرار دهید.

سوالات متداول عدد کوا زن و شوهر

فردی با عدد کوا ۱، با چه کسانی ازدواج مناسب خواهد داشت؟

ازدواج مناسب و هماهنگ با افراد عدد کوا ۳، ۴، ۱،  ۹

زوج مناسب و هماهنگ برای فردی با عدد کوا ۴، چه کسانی هستند؟

ازدواج مناسب و هماهنگ با افراد عدد کوا ۱، ۳، ۴، ۹

جهت جذب عشق بر اساس عدد کوا چیست؟

جهت جذب عشق عدد کوا ۱ :‌ جهت جنوب

جهت جذب عشق عدد کوا ۲ و ۸ : جهت شمال شرقی

جهت جذب عشق عدد کوا ۳ و ۴ : جهت جنوب شرقی

جهت جذب عشق عدد کوا ۶ و ۷ : جهت جنوب غربی

جهت جذب عشق عدد کوا ۹ : جهت شمال