۰ نفر

فنگ شویی چه تاثیری دارد؟ + چند نکته برای سرازیر کردن پول و موفقیت به زندگی شما

۲۹ مرداد ۱۴۰۱، ۱۷:۲۵
کد خبر: 661695
فنگ شویی چه تاثیری دارد؟ + چند نکته برای سرازیر کردن پول و موفقیت به زندگی شما

«فنگ‌شویی» به‌معنای ایجاد تعادل و هماهنگی در زندگی است. زندگی پر‌سرعت و همراه با اضطراب و دشوار امروز، مشکلات بسیاری را برای انسان‌ها ایجاد کرده و این عدم‌تعادل می‌تواند برای ادامه زندگی سلامتی و طول عمر آن‌ها عواقب جبران‌ناپذیری به دنبال داشته باشد؛

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ به‌همین‌دلیل، زمانی که شما فنگ‌شویی را در زندگی‌تان اعمال می‌کنید، خود و خانواده‌تان از سلامتی و شادابی بیشتری برخوردار خواهید بود. در ادامه راهکارهایی را آورده‌ایم که به‌وسیله آن‌ها می‌توانید فنگ‌شویی را در زندگی‌تان اعمال کنید:

۱) خودتان را بشناسید:«خودشناسی» پندی بسیار قدیمی است که نه‌تنها در آموزه‌های چینی مطرح شده، بلکه در آموزه‌های یونان باستان نیز آمده است. در همه کارها، اولین قدم خودشناسی است؛ اگر خودتان را درست نشناخته باشید، هرگز نخواهید دانست چگونه تعادل را در زندگی‌تان ایجاد کنید.

در وجود شما استعدادهای منحصر‌به‌فرد و توانایی‌های بالقوه زیادی وجود دارد که باید از آن‌ها آگاهی یابید؛ چون راه موفقیت شما در توانایی شناخت صحیح و به‌کارگیری استعدادهای درخشان و توانایی‌های منحصر‌به‌فرد شماست.


در این زمینه بخوانید؛

تمام فواید و عوارض عود + نکات استفاده از آن

۱۰ عادتی که شما را ثروتمند می کند

با این روش ها احساس ارزشمند بودن رو در خودتون تقویت کنید


فنگشویی

همه امور زندگی شما باید در تعادل با توانایی‌ها و استعدادهایتان باشد و این لازمه داشتن یک زندگی شاد است. به محض اینکه خودتان را بشناسید و از توانایی‌هایتان آگاه شوید، سفر زندگی برای شما آغاز می شود؛ مثلا اگر در نقاشی استعداد دارید، ماموریت شما در زندگی می‌تواند لذت‌بخشیدن به دیگران با خلق نقاشی‌های زیبا باشد.

۲) از تصویر ذهنی‌تان آگاه شوید: قطعا شما برای انجام یک ماموریت به دنیا آمده‌اید و هر ماموریتی هم باید هدفی داشته باشد و تصویر ذهنی شما باید با ماموریتتان در زندگی هماهنگی داشته باشد؛ مثلا اگر ماموریت شما لذت‌بخشیدن به دیگران با خلق نقاشی‌های زیباست، احتمالا هدف شما باید تبدیل‌شدن به بهترین نقاش در نوع خودتان باشد.

۳) فنگ‌شویی را به‌تنهایی انجام ندهید: شما نمی‌توانید در سفر زندگی‌تان تنها باشید. در‌واقع انسان‌ها متولد نشده‌اند که به‌تنهایی زندگی کنند؛ بنابراین شما باید برای سفر زندگی‌تان شریک درستی انتخاب کنید که در تمام امور زندگی همراهتان باشد.

بدین‌گونه شراکت شما در تمام امور زندگی‌تان با شادی و رضایت همراه خواهد بود؛ پس اطمینان حاصل کنید که خود و شریک زندگی‌تان زاویه دید یکسانی دارید و در اکثر جنبه‌ها با هم تفاهم دارید.

فنگشویی

۴) بنیان خانواده‌تان را قوی و مستحکم نگه دارید:یکی از مهم‌ترین نکاتی که برای موثر‌ واقع‌شدن فنگ‌شویی باید به آن توجه کنید، هماهنگ‌بودن با خانواده‌تان است. خانواده شما پایه و اساسی بسیار مهم و قوی برای پیشرفت و موفقیت شماست؛ بنابراین اطمینان حاصل کنید که رابطه‌ای خوب، صمیمی و دلپذیر با اعضای خانواده‌تان، مخصوصا با همسر و فرزندانتان، دارید.

۵) ثروت را برای خودتان تعریف کنید: اصل مهم دیگر برای داشتن یک زندگی سالم و شاد، ثروت است. ثروت برای شما در چه چیزی معنا می‌شود: حساب بانکی‌تان؟ خانه‌ای زیبا؟ داشتن یک کشتی تفریحی؟ مجموعه‌ای از نقاشی‌های کمیاب و …؟ لازم است ثروت را به‌طور واضح برای خودتان معنا کنید؛ اما درباره یک نکته مهم دقت داشته باشید: ثروت و دارایی شما باید هماهنگ با تصویر ذهنی‌تان باشد؛

همچنین باید واقع‌بینانه باشد، یعنی واقعا بتوانید آن را به‌دست آورید. اگر چیزی را انتخاب کنید که توان و استعداد کافی برای دستیابی به آن را ندارید، مطمئنا دچار مشکل می‌شوید؛ پس به روشنی و با دقت درباره این مسئله فکر کنید که ثروت برای شما در چه چیزی معنا می‌شود.

۶) از دوستان و عزیزانتان کمک بگیرید: زندگی یک کشمکش دائمی نیست و باید با لذت و خوشی همراه باشد؛ اما گاهی اوقات باید به انجام کارهایی بپردازید که برایتان مشکل هستند و می‌توانند شما را به چالش بکشند. در‌این‌صورت ناتوانی شما در انجام آن‌ها نیرویتان را هدر می‌دهد و روحیه‌تان را تضعیف می‌کند. شما می‌توانید برای پرداختن به این کارها از دوستان و عزیزانتان کمک بگیرید و از آن‌ها بخواهید که آن‌ها را برایتان انجام دهند.

۷) اطمینان حاصل کنید که می‌دانید قدم‌های بعدی‌تان چه هستند: قدم‌های بعدی، آینده‌تان را می‌سازند؛ پس باید بتوانند کمکتان کنند در زندگی به سمت اهدافتان حرکت کنید و پیش بروید. مسیر خودتان را به‌سوی اهدافتان ارزیابی کرده و فکر کنید که اگر با این مسیر به هدفتان نمی‌رسید، آن را تغییر دهید؛ بنابراین تمام فعالیت‌ها، امور روزمره و انسان‌هایی که در زندگی‌تان با شما در ارتباط هستند، باید با تصویر ذهنی‌تان هماهنگی داشته باشند.

۸) همواره به یاد داشته باشید که محیط زندگی شما منبع بسیار مهم انرژی است: همان‌طوری‌که جسمتان انرژی دارد، محیط زندگی‌تان هم دارای انرژی است و به‌طور قابل‌توجهی بر سلامت جسم و روحتان تاثیرگذار است؛ بنابراین اطمینان حاصل کنید که منزلتان با خودتان، زندگی‌تان و تصویر ذهنی‌تان از آن هماهنگ باشد، چون در‌این‌صورت انرژی خودتان نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

فراموش نکنید هر انسانی حداقل ۸ ساعت از روز را برای خواب و استراحت در منزلش به سر می‌برد؛ اما اکثریت مردم فقط برای خواب و استراحت در خانه به سر نمی‌برند، بلکه در آنجا غذا می‌خورند، تلویزیون نگاه می‌کنند و با اعضای خانواده خود وقت می‌گذرانند.

پس در کل هر انسانی نیمی از وقت خود را در منزلش به سر می‌برد. با این اوصاف تصور کنید که حال‌و‌هوای محیط زندگی افراد تا چه حد می‌تواند در کیفیت زندگی آن‌ها تاثیرگذار باشد؛ پس لازم است افراد در فنگ‌شویی محل زندگی‌شان حوصله و دقت کافی داشته باشند و آن را به‌طور صحیح انجام دهند.