۰ نفر

تارا کریمی همسر رضا رویگری: دلم شکست

۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۹:۴۲
کد خبر: 631317
تارا کریمی همسر رضا رویگری: دلم شکست

بخش‌هایی از گفت‌وگوی تارا کریمی همسر رضا رویگری، بازیگر پیشکوست سینما، تئاتر و تلویزیون که چند ماه پیش انجام شده درباره شرایط زندگی با این هنرمند منتشر شده است که در ادامه می‌خوانید. تارا کریمی در این مصاحبه می‌گوید: «دروغ است بگویم از زندگی‌ام خوشحالم» و در آخر به طرفداران رضا رویگری پیام می‌دهد: «تا وقتی زنده هستید قدر یکدیگر را بدانید».

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری آنلاین،  ویدئویی از رضا رویگری در فضای مجازی منتشر شد که او را در خانه سالمندان کهریزک نشان می‌دهد. او در این ویدئو از مخاطبان درخواست کمک و طلب حلالیت می‌کند. چندماه پیش گفت‌وگویی با همسر رضا رویگری انجام شده است که بخش‌هایی از آن را در ادامه می‌خوانید:

شاید خیلی قضاوت‌ها درباره شما شد. از زمانی که با آقای رویگری ازدواج کردید، خیلی‌ها احساس کردند... خیلی صحبت‌ها شد... دیگر...

شنیده‌ام!

شاید خودت خیلی بهتر و بیشتر از من شنیده باشی که فلانی به خاطر پول با این آقا ازدواج کرده.

بله...

کجای این طعنه‌ها دلتان را شکست و ناراحت شدید که مثلاً به خودتان بگویید آیا من مستحق این اتفاقم؟

شاید بگویم همه‌اش. بله... حرف‌هایی که می‌شنیدم حرف‌های قشنگی نبود. در کنارش برخی آدم‌ها هم بودند که از شعور و درک بالایی برخوردار بودند و با احساس و حرف‌هایی که می‌زدند، باعث دلگرlی من می‌شدند. آنها به انتخاب من احترام می‌گذاشتند. حتی با نگاه و حتی با گفتار مشخص بود. اما برخی عزیزان هم بودند که با طعنه و حرف مرا مورد قضاوت قرار دادند. خیلی صحبت‌ها که وقتی می‌شنیدم ناراحت می‌شدم و وقتی با رضا درمیان می‌گذاشتم می‌گفت تو را نمی‌شناسند و نمی‌دانند شخصیت تو چطوری است.

به هر حال از بیرون دختری بسیار جوان، که کنار هنرمندی که ۴۳ سال از خودش بزرگ‌تر است، شاید زیبا نباشد، حالا به این لحاظ که یک زوج کنار یکدیگرند... من هم به نگاهشان احترام می‌گذارم اما انتخاب من بوده و تا الآن هم مانده‌ام و دارم زندگی‌ام را می‌کنم.

الآن خوشحالید؟

از چی؟

از زندگی‌تان؟

دروغ است بگویم خوشحالم، چون شرایط خیلی سختی را می‌گذرانم. از همه لحاظ.

طراح لباس هستید؟

بله، طراح لباس.

و خودتان هم کار می‌کنید؟

بله. قبلاً درس می‌خواندم. ایران که نبودم رشته مکاترونیک می‌خواندم و بعد که آمدم اینجا بعد از ازدواجم همین اتفاق‌ها که برایم افتاد فرصت اینکه ادامه تحصیل بدهم نداشتم. ان‌شاالله فرصتی باشد، این کار را خواهم کرد.

شما بعضی وقت‌ها از شوخ‌طبعی آقا رضا این حرکت را می‌کنید و مثلاً می‌گویید این نه (دستتان را روی پیشانی‌تان می‌گیرد و سرتان را به چپ و راست تکان می‌دهید.) من که دقت کردم هر شوخ‌طبعی‌ای که ایشان می‌کردند شما می‌گفتید این را مثلاً چرا می‌گویی! چند وقت است که این حرکت در سبک زندگی‌تان است؟

از اولش.

کلاً از اولش؟

قبلاً که خیلی حرص می‌خوردم چون اصلاً با فضای رضا و آن شوخی‌ها و حالت‌هایش آشنا نبودم. برای اینکه یک مواقعی یک چیزهایی می‌گفت که من واقعاً خجالت می‌کشیدم. بعد دیدم نه، مدل رضا این شکلی است که شوخ طبع است و به موقعش به جایش یک حرف‌هایی می‌زند که جالب است. این‌ها خصوصیات اخلاقی اوست و شاید من هم زیاد تمایلی به این شوخ‌طبعی‌ها  نداشته باشم. اما مردم دوست دارند.

اگر صحبتی با مردم و طرفداران آقای رویگری دارید، بگویید؟

صحبت خاصم این است که قدر هم را بدانیم. تا روزی که زنده هستیم قدر هم را بدانیم