۰ نفر

سرپرست پلیس راه مازندران اعلام کرد؛

مه غلیظ در ارتفاعات کندوان و سوادکوه

۳۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱:۴۵
کد خبر: 564530
مه غلیظ در ارتفاعات کندوان و سوادکوه

سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به مه غلیظ در ارتفاعات کندوان و سوادکوه، گفت: معمولا روزهای پایانی هفته شاهد افزایش حجم ترافیک در محورهای شمال هستیم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، هادی عبادی امروز درباره آخرین وضعیت آمد و شد خودروها در محورهای مازندران با اشاره به تردد عادی و روان خودروها در محورهای شمال، اظهار کرد: معمولا روزهای پایانی هفته شاهد افزایش حجم ترافیک در محورهای شمال هستیم.

وی با اشاره به بارش خفیف باران و کاهش دید در محورهای مازندران، افزود: باتوجه به این وضعیت شاهد مه غلیظ در ارتفاعات ولی‌آباد و گدوک سوادکوه هستیم.

سرپرست پلیس راه مازندران با اعلام اینکه محدودیت‌های کرونایی در محورهای شمال در حال اجرا است، تصریح کرد:  در ۲۴ ساعت گذشته ۲۹۸ دستگاه خودرو اعمال قانون و ۶۷ دستگاه خودرو به مبدا بازگردانده شدند.

این مسئول یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۲۰هزار و ۱۷ دستگاه خودرو اعمال قانون و ۷۹هزار و ۷۸۱ دستگاه خودرو به مبدا بازگردانده شدند.

عبادی در پایان با تاکید بر اینکه احتمال ریزش و سقوط سنگ در محورهای شمال، خاطرنشان کرد: پرهیز از ترددهای غیرضروری مهم‌ترین توصیه پلیس به رانندگان است.