۰ نفر

علیرضا زالی؛

وضع تهران در هفته آینده نیز قرمز است

۲۱ مرداد ۱۴۰۰، ۱۸:۰۹
کد خبر: 553086
وضع تهران در هفته آینده نیز قرمز است

زالی گفت: مردم نگران کرونا هستند و باید از فرایند‌های هم گرایانه در جهت رفع مسائل بهره بگیریم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ علیرضا زالی فرمانده ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران ، با اشاره به آخرین وضعیت تهران اظهار کرد: در راستای فرمان رهبری مبنی بر احیای طرح‌های نوین و چالاک با هدف کنترل بیماری کرونا در کشور نشستی در زمینه امرای طرح شهید سلیمانی داشته و مقرر شده یک برنامه جدید عملیاتی در هفته آینده تدوین و هرچه سریع‌تر عملیاتی شود.

 زالی تاکید کرد: در چنین شرایط فعلی کشور از لحاظ شیوع بیماری کرونا، ما نیازمند هرچه بیشتر وفاق و همدلی و ایجاد برنامه‌های خوب بین بخشی، ترویج کار جمعی و توجه به خرد جمعی هستیم و امروزه باید به سمت اجرای مکانیسم‌های هم گرایانه حرکت کنیم. مردم نگران بیماری کرونا هستند و ما باید از فرایند‌های هم گرایانه در جهت رفع مسائل استفاده کنیم.

فرمانده ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران بیان کرد: پیشنهاد من این است که شهروندان، استادان عرصه سیاست به رسانه کمک کنند، زیرا ما در خط مقدم مقابله با بیماری کرونا هستیم که پرداختن به برخی از حواشی و تعمیق آن به نفع مردم نیست و معتقدم که همان مطالب گفته شده در رسانه رسمیت دارد.

او افزود: بروز اختلاف سلیقه با تشدید در برنامه‌ها می‌تواند مشکلاتی را در زمینه برنامه ریزی برای مبارزه با بیماری کرونا در کشور ایجاد کند. امروزه نیازمند وفاق و همگرایی بیشتر در بین مردم هستیم و موفقیت هرچه بیشتر دولت جدید را آرزو مندم و امیدوارم با موفقیت در زمینه مقابله با بیماری کرونا یک حلاوت در بین مردم ایجاد شود.