۰ نفر

جزییات واکسیناسیون؛

معلمان تهرانی بخوانند

۱۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۸:۲۷
کد خبر: 550889
معلمان تهرانی بخوانند

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران به تشریح جزئیات واکسیناسیون فرهنگیان تهرانی پرداخت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، مسعود ثقفی سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران در جمع خبرنگاران در شبکه آموزشی شاد، اظهار کرد: 96 هزار و 727 نفر در آموزش و پرورش شهر تهران مشمول واکسیناسیون می‌شوند که شامل نیروهای رسمی، بازنشسته حق‌التدریس، نیروهای قراردادی مدارس غیردولتی و کادر اداری آموزش و پرورش تهران هستند. 

وی ادامه داد: 21 پایگاه برای امر واکسیناسیون اختصاص یافته است و از روز شنبه هفته جاری شروع شده است و محدودیت زمانی ندارد.

ثقفی افزود: با توجه به ظرفیت پایگاه‌ها از 200 تا هزار نفر در روز در هر پایگاهی می‌توانند واکسیناسیون را انجام دهند. به عنوان مثال روز گذشته 6500 نفر واکسن دریافت کردند. 

وی با بیان اینکه واکسن نوع خاصی برای فرهنگیان نیست و به صورت متنوع شامل انواع واکسن‌هاست، گفت: از فرهنگیان دعوت می‌کنم که خیلی سریع مراجعه کرده و برای تزریق واکسن اقدام کنند. 

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران درباره نحوه اطلاع‌رسانی به فرهنگیان، بیان کرد: برای تمام کسانی که مشمول دریافت واکسن می‌شوند، پیامک ارسال شده است و اگر کسی به هر دلیلی پیامک به دستش نرسیده بود، مطلع باشد و به صورت حضوری مراجعه کرده و برای تزریق واکسن اقدام کند.

وی در خصوص واکسیناسیون رانندگان سرویس مدارس، گفت: این موضوع با حوزه تاکسیرانی است و ما ورود به آن نداریم. اما منتظر هستیم که واکسیناسیون این افراد انجام شود.