۰ نفر

افتتاح ۷ بیمارستان و کلینیک تخصصی در ۵ استان توسط رییس جمهور

۹ مرداد ۱۴۰۰، ۱۹:۳۰
کد خبر: 549661
افتتاح ۷ بیمارستان و کلینیک تخصصی در ۵ استان توسط رییس جمهور

بهره‌برداری از ۷ بیمارستان و کلینیک تخصصی در 5 استان کشور با 1443 تخت بیمارستانی با فرمان رئیس جمهور و از طریق ویدئوکنفرانس آغاز شد.

به گزارش اقتصادآنلاین ،  حسن روحانی، رییس جمهور در هشتاد و هفتمین هفته پویش ملی تدبیر و امید برای جهش تولید، فرمان افتتاح رسمی ۷ بیمارستان و کلینیک تخصصی را در استان‌های سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی، سمنان، کهکیلویه و بویر اجمد و مازندران صادر کرد.

برای احداث این ۷ مرکز درمانی 3 هزار و 30 میلیارد تومان اعتبار صرف شده است که با بهره‌برداری از آنها برای ۲ هزار و ۹۹۶ نفر اشتغال پایدار و مستقیم ایجاد می‌شود.

 این طرح‌ها شامل  ۷ بیمارستان‌با ۱۴۴۳ تخت بیمارستانی در استان‌های سیستان‌و بلوچستان، آذربایجان شرقی، مازندران، کهگیلویه و بویر احمد و سمنان  است که شامل افتتاح بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی علی بن ابیطالب (ع) زاهدان، بیمارستان ۴۶ تختخوابی سل امام رضا(ع) زابل در استان سیستان و بلوچستان، بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی کودکان زهرا مردانی آذر تبریز و بیمارستان ۸۶ تختخوابی عجب شیر در استان آذربایجان شرقی، بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی طبی کودکان ماهک ساری و کلینیک فوق تخصصی طوبی ساری در استان مازندران، بیمارستان ۱۲۹ تختخوابی نرگسی گچساران در استان کهگیلویه و بویر احمد، و بخش سوختگی و اورژانس سوانح ۵۲ تختخوابی بیمارستان کوثر سمنان است.