۰ نفر

استاندار سیستان و بلوچستان؛

گروه سنی بالای ۵۰ سال هفته آینده واکسینه می‌ شوند

۱۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۰:۳۳
کد خبر: 543288
گروه سنی بالای ۵۰ سال هفته آینده واکسینه می‌ شوند

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: گروه سنی بالای ۵۰ سال در هفته آینده پس از اعلام مسئولان بهداشت و درمان می‌توانند برای تزریق واکسن کرونا نام‌نویسی کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا؛ احمدعلی موهبتی روز پنجشنبه در حاشیه مراسم تزریق نخستین واکسن کوو برکت در سیستان و بلوچستان اظهارداشت: روند انجام واکسیناسیون در استان نسبت به سایر نقاط کشور به سرعت در حال انجام است و هم‌اینک گروه سنی بالای ۶۰ سال علیه کرونا واکسینه می‌شوند.

وی با بیان اینکه مردم به شایعات و جوسازی‌های ایجاد شده توسط رسانه‌های معاند توجه‌ای نداشته باشند و برای واکسینه شدن خودشان اقدام کنند افزود: با تزریق واکسن کرونا ایمنی قابل قبولی در بدن فرد ایجاد می‌شود و از شدت مرگ و میر ناشی از کرونا کاسته می‌شود.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: علما، روحانیون و همه افراد تاثیرگذار در جامعه مردم را نسبت به مزایای تزریق واکسن کرونا آگاه سازند.

به گفته مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)در سیستان و بلوچستان نخستین دوز واکسن کوو برکت در زاهدان امروز تزریق شد و استاندار اولین دریافت کننده آن بود.

علیرضا راشکی افزود: ۲۸هزار دوز واکسن ایرانی کوو برکت توسط این ستاد به دانشگاه‌های علوم پزشکی زاهدان و ایرانشهر تحویل داده شده است.

وی با بیان اینکه نخستین تزریق واکسن ایرانی کوو برکت در زاهدان امروز انجام شد تاکید کرد: اولین پایگاه تزریق واکسن ایرانی کوو برکت در سیستان و بلوچستان با حضور جانشین نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، خانواده شهدا، اصحاب رسانه و کادر درمان افتتاح شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام( ره )در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به راه‌اندازی خط دوم تولید واکسن کوو برکت در روزهای آینده شاهد افزایش میزان دوز تحویلی توسط این ستاد به دانشگاه‌های علوم پزشکی سطح استان خواهیم بود.