۰ نفر

اداره‌کل هواشناسی استان تهران خبر داد؛

احتمال خیزش موقت گرد و خاک

۱۹ اسفند ۱۳۹۹، ۱۹:۳۱
کد خبر: 512471
احتمال خیزش موقت گرد و خاک

اداره‌کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: امروز و فردا آسمانی نیمه ابری همراه با وزش باد شدید به ویژه در نیمه جنوبی استان با احتمال خیزش موقت گرد و خاک پیش بینی می شود.

به گزارش اقتصادآنلاین، بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیشیابی هواشناسی، فردا گاهی افزایش ابر و رخداد رگبار پراکنده در بعضی نقاط به ویژه در نواحی شمالی دور از انتظار نیست.

همچنین از روز پنجشبه با نفوذ سامانه بارشی بتدریج افزایش ابر و از ظهر این روز تا صبح شنبه در بعضی ساعات مه رقیق، بارش باران و در ارتفاعات مه غلیظ، بارش برف و باران و گاهی کولاک برف خواهیم داشت.

براساس این گزارش، در بعضی ساعات روز جمعه رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی و از جمعه تا صبح یکشنبه کاهش محسوس دما به طور میانگین بین پنج تا هشت درجه ای و یخبندان شبانه در نواحی شمالی احتمال می رود.

بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت در روزهای سه شنبه ۱۸ و ۱۰، چهارشنبه ۱۷ و ۸، پنجشنبه ۱۵ و ۹، جمعه ۱۲ و ۱ و شنبه ۸ و ۱- درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

بیشترین و کمترین بیشینه و کمینه هوا، ورامین با ۲۰ درجه و فیروزکوه با منفی ۳ درجه سانتیگراد طی ۲۴ ساعت گذشته در استان تهران به ثبت رسید.