۰ نفر

دریافت کارت شرکت در آزمون استخدامی از ۸دی

۳ دی ۱۳۹۹، ۱۹:۰۲
کد خبر: 492356
دریافت کارت شرکت در آزمون استخدامی از ۸دی

کارت شرکت در هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی از روز دوشنبه ۸ دی ۹۹ قابل دریافت است.

به گزارش اقتصادآنلاین، متقاضیان شرکت در هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی می‌توانند در زمان پرینت کارت شرکت در آزمون از تاریخ 8 تا 12 دی ماه 99، نسبت به ویرایش منحصراً بند بومی اقدام کنند. 

لازم به توضیح است امکان تغییر رشته شغل محل برای هیچ متقاضی وجود نخواهد داشت.

همچنین کارت شرکت در آزمون از روز دوشنبه 8 دی 99 برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

لذا متقاضیان شرکت در آزمون ، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به سایت سازمان سنجش مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام خانوادگی، کد ملی، سال تولد و ...) یا اطلاعات ثبت نامی (شماره پرونده و کد پیگیری و ...) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

چنانچه متقاضی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون استخدامی نمی‌شود، لازم است با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و ورود به سیستم پاسخگویی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت‌نام اقدام کند.