۰ نفر

در بازدید از مناطق آبگرفته ماهشهر مطرح شد؛

تاکید سردار سلامی بر حل مشکلات مردم خوزستان

۱۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۳:۳۶
کد خبر: 488480
تاکید سردار سلامی بر حل مشکلات مردم خوزستان

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این‌که از مسئولان شهرستان ماهشهر و استان خوزستان می‌خواهم به صورت جدی به رسیدگی حل مشکلات این شهر اقدام کنند، گفت: برای این‌که تمام مسئولان جهت حل مشکلات تمام عزیزان تحرک فوق‌العاده‌ای پیدا کنند، پیگیر خواهیم شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی امروز (چهارشنبه، ۱۹ آذر) در حاشیه بازدید از مناطق آبگرفته شهرستان ماهشهر در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: من در این بازدید صحبت‌های مردم سربندر را شنیدم؛ مشکلات این شهر اساسی است و مردم از مشکلات و مسئولان شهر گله دارند.

وی افزود: اولین نکته مهم این است که من از مسئولان شهر و استان می‌خواهم به صورت جدی به رسیدگی حل مشکلات این شهر اقدام کنند. ما هم به عنوان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمادگی کمک داریم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز نیز برنامه‌ریزی کردیم که ان‌شاءالله در سه چهار نقطه شهر با لوله کشی، شرایط را فراهم کنیم تا در صورت بارش مجدد، مشکل و مصیبتی برای مردم پیش نیاید.

وی بیان کرد: برای کمک به محرومینی که از این سیل و آبگرفتگی دچار آسیب شدند نیز برنامه‌هایی جهت تجهیز و تعمیر منازل‌شان داریم. ضمن این‌که برای این‌که تمام مسئولان جهت حل مشکلات تمام عزیزان، تحرک فوق‌العاده‌ای پیدا کنند، پیگیر خواهیم شد.

سردار سلامی عنوان کرد: شرمنده مردم هستیم و از شکیبایی آن‌ها تشکر می‌کنیم. ما نیز تمام وجودمان را می‌گذاریم تا با آنچه در توان داریم، تلاش کنیم تا برای عزیزان‌مان کمتر مشکل ایجاد شود.