۰ نفر

به دنبال شایعات بازگشایی مدارس اتفاق افتاد؛

آموزش و پرورش: تکذیب آموزش حضوری در مدارس از ١۵آذر

۱۱ آذر ۱۳۹۹، ۲۲:۳۰
کد خبر: 486447
آموزش و پرورش: تکذیب آموزش حضوری در مدارس از ١۵آذر

اخیرا در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی غیررسمی مطلبی درباره چگونگی روند ادامه سال تحصیلی جاری از ١۵آذرماه منتشر شده که مستند نیست.

به گزارش اقتصادآنلاین، وزارت آموزش و پرورش سه شنبه شب با انتشار اطلاعیه ای مطالب منتشره در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی درباره چگونگی روند ادامه سال تحصیلی جاری از پانزدهم آذرماه را نادرست خواند و این اخبار را تکذیب کرده است.

بر اساس این گزارش،مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در متن این اطلاعیه آمده است:اخیرا در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی غیررسمی مطلبی درباره چگونگی روند ادامه سال تحصیلی جاری از ١۵آذرماه منتشر شده که  مستند نیست.

در بخش دیگری از این اطلاعیه تاکید شده است: وزارت آموزش و پرورش با در نظر گرفتن این مهم که سلامت دانش آموزان و معلمان اولویت است، درخصوص ادامه کار مدارس و روند آموزش حضوری تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا است و معلمان، دانش آموزان واولیای آنان اخبار مربوط به مصوبات ستاد را فقط از رسانه ملی و پورتال اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش پیگیری کنند.

همچنین در این اطلاعیه آمده است: وزارت آموزش و پرورش ضمن تکذیب این‌گونه ادعاهای واهی که فقط موجب تشویش اذهان عمومی می شود؛ اعلام می دارد که این وزارتخانه حق قانونی هرگونه اقدام حقوقی در مراجع قضایی را در صورت تکرار اینگونه موارد برای خود محفوظ می‌داند.

بر اساس این گزارش، در روزهای اخیر مطلبی به اشتباه از محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش مبنی بر دایر بودن آموزش حضوری از ۱۵ آذر ماه پخش شده است. در این مطلب همچنین عنوان شده که امتحانات دی ماه دانش آموزان نیز به صورت حضوری برگزار می شود که این مطلب توسط وزارت آموزش و پرورش تکذیب شد.