۰ نفر

بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت گرفت؛

ترامپ در مراسم تشییع جنازه برادرش رابرت

۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱:۱۲
کد خبر: 462074
ترامپ در مراسم تشییع جنازه برادرش رابرت

رئیس جمهور آمریکا با خانواده اش در مراسم تشییع جنازه برادرش رابرت ترامپ در کاخ سفید شرکت کرد.

دونالد ترامپ، ملانیا همسرش و خانواده ترامپ در مراسم تشییع جنازه رابرت ترامپ، برادر رئیس جمهور آمریکا، که از محل کاخ سفید آغاز شد، شرکت کردند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فرارو، رابرت ترامپ، برادر کوچکتر دونالد ترامپ، روز 16 اوت در 71 سالگی درگذشت. جزئیات بیماری او افشا نشده است.

پیکر رابرت ترامپ در میان صدای بگ پایپ ‌ها (آلت موسیقی بادی سنتی اسکاتلندی) به یک اتومبیل ویژه انتقال اجساد که در نزدیکی نورث پورتیکوی کاخ سفید منتظر بود، منتقل شد.

مراسم خاکسپاری در بخش شرقی کاخ سفید موسوم به ایست روم برگزار شد که به ندرت برای این گونه مراسم استفاده می‌شود.

در این محل مراسم دعای پس از واقعه سوءقصد جان اف کندیدر سال 1963، مراسم دعا برای او در این محل برگزار شده بود. در سال 1936 نیز فرانکلین روزولت مراسم خاکسپاری مشاورش لوئیس هو را در نورث ایست برگزار کرد.

رابرت ترامپ یکی از چهار فرزند خانواده و مدیرعامل سازمان ترامپ بود.

ترامپ پیش از مرگ برادرش، از او در بیمارستان نیویورک عیادت کرده بود. دونالد ترامپ در بیانیه‌ای گفت: او (رابرت) تنها یک برادر نبود، بهترین دوست من بود. دلم برایش به شدت تنگ می‌شود، اما دوباره یکدیگر را خواهیم دید. خاطرات او برای همیشه در قلبم زنده خواهد بود. رابرت دوستت دارم. آرام بخواب.

هرچند دونالد ترامپ به ماهیت بیماری برادرش اشاره‌ای نکرد، اما به خبرنگاران گفت که او در طول چند ماه گذشته اوقات سختی را گذرانده بوده است.

ترامپترامپ

ترامپ