۰ نفر

سرهنگ اعلایی خبر داد:

کشف ۳هزار برگ اسناد دولتی

۴ مرداد ۱۳۹۹، ۱۸:۱۱
کد خبر: 455159
کشف ۳هزار برگ اسناد دولتی

رئیس کلانتری ۱۶۸از دستگیری یک جاعل و کشف ۳هزار برگ اسناد و هویتی و ۱۳عدد مهر ژلاتینی خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ عبدالوهاب اعلایی در تشریح این خبر اظهار کرد: هفته گذشته طی تماس‌های مردمی با کلانتری ۱۳ آبان در خصوص جعل و شناسنامه و مدارک هویتی توسط مرد جوانی به نام هوشنگ بررسی موضوع در این خصوص آغاز و تیمی از مأموران کلانتری مسئولیت پرونده را بر عهده گرفتند.

رئیس کلانتری ۱۳ آبان با اشاره به اینکه مأموران کلانتری مخفیگاه متهم را شناسایی و تردد افراد و متهم را تحت کنترل در آوردند، گفت: در بررسی‌های اولیه، مأموران مشاهده کردند متهم به مخفیگاهش تردد ندارد و مراقبت‌های ویژه ادامه داشت تا اینکه پس از گذشت ۷۲ ساعت، متهم به مخفیگاهش مراجعه و زمانی که قصد ورود به مخفیگاهش را داشت، بازداشت شد.

سرهنگ عبدالوهاب اعلایی با اشاره به اینکه با هماهنگی‌های قضائی مخفیگاه متهم بازرسی و بیش از ۳ هزار برگ سند رسمی جعلی کشف شد، گفت: این اسناد شامل، اسناد دولتی، مدارک شناسایی، اسناد خودرو، موتورسیکلت، چک‌های بانکی، برگه‌های سفید با مهر دفاتر اسناد، وکالت فروش املاک به همراه ۱۳ عدد مهر ژلاتینی مربوط به دستگاه‌های دولتی و دفاتر اسناد رسمی و.... می‌باشند.

وی ادامه داد: با انتقال متهم به کلانتری و بررسی سوابق وی مشخص شد که او چند سال قبل به همین اتهام به زندان افتاده و پس از تحمل یک سال حبس با وثیقه آزاد شده و رضایت شکات را می‌گیرد. اما مجدد مدتی بعد باز هم به اتهام جعل اسناد به زندان افتاده و این بار محکوم به سه سال حبس تعلیقی می‌شود. در حالی که متهم جوان با آزادی مشروط به سر می‌برد، مجدد اقدام به جعل اسناد دولتی کرده است.

رئیس کلانتری ۱۳ آبان اضافه کرد: متهم به دستور بازپرس پرونده به زندان انتقال یافت.