۰ نفر

دانلود شبکه شاد آموزش و پرورش

۲۱ فروردین ۱۳۹۹، ۲۱:۴۸
کد خبر: 430080
دانلود شبکه شاد آموزش و پرورش

"شاد" پلت فرم اختصاصی آموزش و پرورش به بهره برداری رسید.

به گزارش اقتصادآنلاین، پلت فرم اختصاصی آموزش و پرورش به نام SHADAP با مالکیت و مدیریت وزارت متبوع، در مرحله بهره برداری قرار گرفته است.

با پیگیری های مستمر مقام عالی وزارت و همکاری وزارت ارتباطات، دبیرخانه شورای عالی فضای مجازی، مساعدت دانشگاه صنعتی شریف و  تلاش شبانه روزی تیم فنی، اجرایی و حقوقی پلت فرم اختصاصی آموزش و پرورش بنام SHADAP   بامالکیت و مدیریت وزارت متبوع، در مرحله بهره برداری قرار گرفته است.

شایسته است مدیران محترم مدارس به موارد زیر توجه داشته باشند.

مدیران، معلمان و دانش آموزان دوره ابتدایی، اپلیکیشن شاد را با مراجعه به آدرس ‌ http://Shaddl.medu.ir  دریافت و نصب کنند.

برای سهولت، این لینک توسط مرکز فناوری وزارت برای کلیه مدیران محترم مدارس ابتدایی پیامک می شود.

زمان و نحوه ورود و بهره برداری مدارس متوسطه، متعاقبا توسط معاون محترم آموزش متوسطه اعلام می شود.

برای پاسخگویی به سوالات احتمالی مدیران محترم مدارس، معلمان گرامی و دانش آموزان عزیز، مرکز پاسخگویی ویژه ای با شماره تماس ( ۴۳۰۸۱-۰۲۱) پیش بینی شده و از ساعت ۹صبح لغایت ۱۴ در روزهای کاری پاسخگوی سوالات احتمالی است

در صورتیکه پیام رسانهای داخلی، شرایط و ضوابط مد نظر آموزش و پرورش را تامین و تضمین کنند، قابلیت افزوده شدن به پلت فرم شاد را خواهند داشت، لذا در حال حاضر انتخاب اولیه پیام رسانها توسط مدیران مدارس در سناد، منتفی است.

ادعا شده است که پلت فرم فعلی نسبت به آنچه قبلا توسط پیام رسانها پیش بینی شده بود، قابلیت های بیشتری در یادگیری تعاملی دارد. که به تدریج با ورود و استفاده معلمان و دانش آموزان بیشتر توسعه می یابد و در دسترس قرار می گیرد.

برای نظارت مدیران و مسئولان آموزش و پرورش در سطوح مختلف، داشبورد مدیریتی و نظارتی ویژه ای طراحی شده است که پس از نصب شاد از زبانه ورود مدیران ستادی، استانی و شهرستانی و ثبت کد ملی و شماره تلفن در دسترس خواهد بود. قابلیت های این داشبورد به تدریج افزوده می شود.

داده های این داشبورد ساعت ۲۴هر شب به روزآوری می شود.

تمام اطلاعیه های مربوط به شاد صرفا از طریق کانالهای پیش بینی شده در شاد و یا پایگاه اطلاع رسانی وزارت متبوع انجام می شود، کلیه کانالهای ایجاد شده به نام شاد در فضای مجازی غیر موثق و غیر مرتبط با وزارت آموزش و پرورش است