۰ نفر

این فرهنگیان شامل طرح رتبه‌بندی معلمان نمی‌شوند

۱۷ فروردین ۱۳۹۹، ۱۵:۰۶
کد خبر: 428973
این فرهنگیان شامل طرح رتبه‌بندی معلمان نمی‌شوند

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش توضیحاتی را درباره آخرین وضعیت افزایش حقوق ناشی از رتبه بندی معلمان برای بازنشستگان ارائه کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، علی الهیار ترکمن درباره آخرین اقدامات و رایزنی‌های انجام شده پیرامون اعمال امتیازات افزایش حقوق ناشی از رتبه بندی و قانون مدیریت خدمات کشوری برای بازنشستگان که در سال گذشته وعده‌هایی درباره آن داده شده بود اظهار کرد: آن دسته از معلمان که  قبل از اول مهر ۹۸ بازنشسته شدند مشمول رتبه بندی نشدند و آنهایی که بعد از این تاریخ بازنشسته شدند شامل مزایای آن طرح شدند.

وی افزود: همچنین آن دسته از فرهنگیان که قبل از اول اسفند ۹۸ بازنشسته شدند، مشمول افزایش ۵۰ درصدی امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری نشدند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه موارد این چنینی و پیگیری‌های مربوط به آن بر حسب قانون و از طریق مجاری قانونی انجام می‌شود گفت: ما در پیام‌ها و مصاحبه‌هایمان چندین بار اعلام و درخواست کرده بودیم که کسی در سال ۹۸ بازنشسته نشود و آن را به سال ۹۹ موکول کند.

الهیار ادامه داد: اما به هر صورت تعدادی با توجه به شرایط و صلاحدید خود این کار را انجام دادند و این قوانین افزایشی و ارتقای رتبه مختص شاغلین و کارکنان بوده و افراد بعد از بازنشستگی دیگر تابع مقررات صندوق بازنشستگی هستند.