۰ نفر

نشانه‌هایی که می‌گویند مرگ شما نزدیک است!

۱ اسفند ۱۳۹۸، ۰:۵۲
کد خبر: 418342
نشانه‌هایی که می‌گویند مرگ شما نزدیک است!

بوی دهانتان ، فرم ناخن و اندام شما می‌گویند که شما زود می‌میرید یا نه ، با شناخت و مشاهده این علائم که نشانه‌های مرگ نام دارند سریعا به پزشک مراجعه کنید.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از نمناک، سکته های قلبی و مغزی یا سرطان ، بیماری هایی که اکثر ما فکر می کنیم علت مرگ هستند اما از نشانه های مرگ چه می دانیم؟ شاید فکر کردن درباره این مسئله چندان خوشایند نباشد اما همه ما دیر یا زود خواهیم مُرد. همه ما با تاریخ انقضا به دنیا می آییم و کاری هم نمی توانیم برای این موضوع بکنیم. انتخاب سبک و نوع زندگی همراه با عوامل زیست محیطی می تواند مسبب مرگ زودهنگام شود. بهترین کار این است که تمام تلاشتان را بکنید و چندان نگران احتمالات حقیقی اما نه چندان نزدیک نباشید و به خودتان بابت این مسئله آسیب وارد نکنید. اگر نسبت به داشتن یک زندگی طولانی تر و سالم تر خیلی جدی هستید، بهتر است ببینید که آیا هیچ یک از نشانه های زیر درباره شما و وضعیت فعلی تان صدق می کند یا نه.

1. ناخن های پیچ دار  

ناخن های دست ما می توانند چیزهای زیادی را درباره وضعیت سلامت به ما نشان دهند. اگر ناخن هایتان لکه دار بوده، لبه های آن حالت غیرعادی داشته و یا رنگ و رو رفته باشد احتمالا دچار مشکلات حادی شده اید. اگر هر نوع مورد عجیبی درباره ناخن هایتان دیدید حتما به پزشک مراجعه کنید. 

2. اندام شما

اگر می خواهید که تا سنین 60 و 70 سالگی یا بیشتر از آن به خوبی و سالم زندگی کنید، باید وضعیت جسمی خود را جدی بگیرید. این به معنای آن است که باید شاخص حجم بدن تان در طیف مناسبی باشد – یعنی اضافه وزن نداشته باشید. همه می دانیم که چاقی می تواند به طرق مختلف به بدن تان آسیب وارد کند.

3.ضعیف شدن حس بویایی

حس بویایی ما به دلایل مختلف اهمیت فراوانی دارد و وقتی سن مان بالا می رود، به مرور این حس کمرنگ می شود. در واقع همه ما افراد مسن و سالخورده را دیده ایم که در دیدن و یا شنیدن دچار مشکلاتی شده اند و به طور مشابه ما هم ممکن است حس بویایی خود را از دست بدهیم. خبر بد این است که تحقیقات نشان می دهد کم شدن حس بویایی یعنی نزدیک شدن به زمان مرگ.

4. بوی بد دهان

به مانند ناخن های زشت، بوی بد دهان هم می تواند نشانه این باشد که مشکلاتی در ارتباط با سلامتی دارید. البته شاید فقط بوی ناشی از خوردن سیر یا پیاز باشد، اما بوی مزمن بد دهان به نوعی می تواند گویای سرطان و یا سایر عفونت هایی باشد که می تواند به مرگ بیانجامد.