۰ نفر

تصویری جدید از لاغری محسوس خواننده مشهور منتشر شد

۲۵ بهمن ۱۳۹۸، ۲۳:۳۹
کد خبر: 416956
تصویری جدید از لاغری محسوس خواننده مشهور منتشر شد

مدتی پیش بود که انتشار تصاویری از لاغری محسوس ادل خواننده مشهور، توجه بسیاری را به خود جلب کرد، با این وجود این خواننده از تلاش خود برای لاغری دست برنداشته است و همچنان به مسیر خود ادامه می دهد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، روز گذشته خواننده تک آهنگ مشهور"hello" با یک لباس مشکی ورزشی عازم محل تمرینات ورزشی خود شده بود و این تصویر وی مورد توجه خبرنگاران قرار گرفت.

اکنون ادل 31 ساله که گفته می شود بدون عمل جراحی و تنها با کمک رژیم و ورزش لاغر شده است، در ایده آل ترین شرایط جسمانی خود قرار گرفته است. او که تا پیش از این از اضافه وزن شدید رنج می برد، با تغییر سبک زندگی خود موجب تعجب بسیاری در میان طرفداران شده و حتی برخی از طرفداران نیز نگرانی هایی درباره این کاهش وزن ارائه کرده اند.

ادل

ماه گذشته یکی از هواداران ادل که در آنگولا وی را دیده بود گفت که به سختی ادل را شناخته است چرا که وی بیش از حد لاغر شده است.  یک منبع آگاه طی ماه گذشته به مجله "مردم" گفت که روال بدنسازی ادل شامل تمرینات ورزشی سنگین و پیلاتس است. این خواننده ، که قرار است موسیقی جدیدی را در سال 2020 به منتشر کند، اکنون بر سلامتی خود و فرزند 7 ساله اش آنجلو متمرکز شده است.

به نظر می رسد او حتی در طول سفرهای خود نیز به کاهش وزن فکر می کند و برای وی بسیار مهم است که چگونه وزن خود را کاهش می دهد.