۰ نفر

جانی دپ از همسر بازیگرش کتک می‌خورد +عکس

۱۴ بهمن ۱۳۹۸، ۰:۰۲
کد خبر: 414313
جانی دپ از همسر بازیگرش کتک می‌خورد +عکس

انتشار فایل صوتی منتسب به امبر هرد، هواداران جانی دپ را در شبکه‌های اجتماعی به خشم آورده است. آن‌ها خواستار برقراری عدالت هستند و بازیگر محبوبشان را قربانی می‌دانند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، در جریان طلاق پرسر و صدای جانی دپ و امبر هرد، این امبر هرد بود که در دادگاه با ارائه شواهدی مدعی شد مورد آزار فیزیکی قرار گرفته است. او مدعی بود که قربانی خشونت خانگی شده است، ادعایی که جانی دپ رد می‌کرد و مدعی بود کسی که مورد آزار جسمی قرار گرفته، اوست نه همسرش. البته که در جو حاکم بر هالیوود کمتر کسی پیدا می‌شد که حق را به بازیگر «دزدان دریایی کارائیب» دهد و او را قربانی بداند.

این دو بازیگر سرشناس سال ۲۰۱۷ پس از جنجال‌های فراوان طلاق گرفتند. حالا که مدت زمان زیادی از آن روزها می‌گذرد، انتشار یک فایل صوتی منتسب به امبر هرد ابعاد جدیدی به ماجرا بخشیده است.

این فایل صوتی که نشریه انگلیسی «دیلی‌میل» منتشر کرده است، کفه ترازو را به نفع جانی دپ سنگین می‌کند. در این فایل صدای این دو بازیگر مشهور به گوش می‌رسد که در حال جدال هستند و امبر هرد تایید می‌کند که جانی دپ را کتک می‌زند و در مداجلات اشیاء گوناگون را به سوی او پرتاب می‌کند.

0007eb28-e8d7-42ae-8711-a0baa8205210