۰ نفر

خرید تابلو تهیه شده از پوست خالکوبی شده مردگان +عکس

۱۷ شهریور ۱۳۹۸، ۱:۴۸
کد خبر: 379256
خرید تابلو تهیه شده از پوست خالکوبی شده مردگان +عکس

بسیاری از مدهای مختلف در جهان وجود دارند که می‌توانند برای اطرافیان افرادی که از این مدها تبعیت می‌کنند عجیب و حیرت انگیز باشند. خرید تابلو ساخته شده از خالکوبی افراد مرده نیز یکی از همین کارها است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، دو برادر آمریکایی در اقدامی عجیب تصمیم گرفته اند خالکوبی های افراد را پس از مرگ تبدیل به تابلو کنند. البته اگر فکر می کنید آنها صرفا از طرح های خالکوبی استفاده می کنند سخت در اشتباهید چرا که آنها دقیقا پوست افراد مرده را می خرند.

مایکل و کایل شروود ، از کلیولند در ایالات متحده که پروژه ای تحت نام" ارتباط من را تا ابد حفظ کن" را اجرا می کنند ، خدماتی  به مردم ارائه می دهند بعد از مرگ خال کوبی ها را حفظ کنند.کایل در گفتگو با مطبوعات در مورد چگونگی ایجاد این شغل غیرمعمول ، گفت: "یکی از دوستان پدرم به او گفت که دوست دارد خال کوبی اش پس از مرگ حفظ شود.با توجه به اینکه دوستان ما با سؤالات مربوط به مرگ روبرو هستند ، ابتدا در مورد آن می خندیدیم."

726561_167

با این حال ، این صحبت، بذر یک ایده را در ذهن آنها کاشت و از خود پرسیدند که چرا خالکوبی ها را به عنوان یادبود نگه ندارند.بنابراین آنها این بنیاد را راه اندازی کرده اند و مشتریان مستقر در ایالات متحده قادر به نگه داشتن پوست و خال کوبی های عزیزان خود در یک قاب زیبا هستند که می توان روی دیوار آویزان کرد.

726562_425

کایل می گوید: خالکوبی را باید در مدت 72 ساعت پس از مردن از بدن برید و سپس می تون روند حفظه پوست را انجام داد چون در غیر این صورت پوست بافت خود را از دست می دهد. کایل می گوید این ایده جدید نیست و افراد دیگری هم به این ایده فکر می کنند. کایل می گوید درخواست هایی برای تبدیل پوست خالکوبی شده به آباژورها و جلد کتاب ها داشته ایم.