۰ نفر

در گفت‌و‌گو با اقتصادآنلاین مطرح شد؛

پیش‌بینی قیمت طلا در هفته سوم تیر ماه/ فلز زرد از مرز ۹۰۰هزار تومان عبور کرد

۱۴ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۴۶
کد خبر: 450541
پیش‌بینی قیمت طلا در هفته سوم تیر ماه/ فلز زرد از مرز ۹۰۰هزار تومان عبور کرد

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به روند صعودی نرخ ارز، از احتمال رشد مجدد قیمت طلا و سکه تا پایان هفته جاری خبر داد.

اقتصاد آنلاین - فاطمه اکبرخانی؛ ابراهیم محمدولی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادآنلاین درباره وضعیت قیمت‌ها در بازار طلا اظهار کرد: با توجه به جهش مجدد نرخ ارز قیمت طلا و سکه نیز افزایش یافته این درحالیست که بهای اونس ثابت مانده است.

محمدولی تاکید کرد: طی نوسانات اخیر، واحدهای صنفی ما زیان بسیاری دیده‌اند و بازار طلا هر روز شاهد کاهش تقاضای بیشتری است، لذا از مسئولان درخواست داریم تا نرخ ارز را کنترل کرده و جلوی افزایش بیش از حد قیمت‌ دلار و طلا را بگیرند.

قیمت سکه در اولین روز هفته اینجا کلیک کنید

به گفته رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران، همچنان تقاضا برای خرید مصنوعات طلا به شدت پایین بوده و سکه اندکی معامله می‌شود.

وی از احتمال افزایش مجدد قیمت‌ها در بازار طلا خبر داد و گفت: با ادامه روند صعودی نرخ ارز تا پایان هفته، شاهد رشد دوباره قیمت سکه و طلا خواهیم بود به طوریکه در معاملات امروز هم با افزایش قیمت دلار، سکه در آستانه ورود به کانال ۱۰میلیون تومان قرار گرفته و طلا از مرز ۹۰۰هزار تومان عبور کرده است.

او در پایان با تشریح قیمت طلا و سکه در بازار امروز بیان کرد: قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار در بازار امروز به ۹۰۸هزار تومان، هر قطعه سکه طرح جدید به ۹میلیون و ۹۰۰هزار تومان و سکه طرح قدیم به ۹میلیون تومان رسید.

او اضافه کرد: همچنین نیم سکه با قیمت چهار میلیون و ۹۵۰هزار تومان، ربع سکه دو میلیون و ۸۵۰هزار تومان و سکه یک گرمی یک میلیون و ۵۵۰هزار تومان معامله می‌شود.